A andy90 Lid 27 feb 2012 #1 ik wil binnen kort me geluids installatie in gaan bouwen maar weet iemand toevallig hoe groot de speakers zijn die in een 3deurs astra g van 99 zit in de voorportieren die achter zitten bij de achter bank
ik wil binnen kort me geluids installatie in gaan bouwen maar weet iemand toevallig hoe groot de speakers zijn die in een 3deurs astra g van 99 zit in de voorportieren die achter zitten bij de achter bank
M Mr-T-Opel-Astra-G Komt hier geregeld 27 feb 2012 #2 Voorportieren die achter zitten bij de bank? :hmmz Zin klopt niet maar snap wat je bedoelt. Achter luidsprekers van een Astra G zijn 13,5. Nu zijn er ook adapters te koop (of meegeleverd) voor boxen van een ander formaat. Even voorstellen helpt ook Tevens kunnen kleine vragen gesteld worden in het kleine vragen topic om het forum overzichtelijk te houden.
Voorportieren die achter zitten bij de bank? :hmmz Zin klopt niet maar snap wat je bedoelt. Achter luidsprekers van een Astra G zijn 13,5. Nu zijn er ook adapters te koop (of meegeleverd) voor boxen van een ander formaat. Even voorstellen helpt ook Tevens kunnen kleine vragen gesteld worden in het kleine vragen topic om het forum overzichtelijk te houden.
D Dolby Hoort bij de inboedel 28 feb 2012 #3 In de deuren voor bij een astra G zitten 16,5CM en achter 13,5CM.
K krasy Post best veel 28 feb 2012 #4 voor 16.5 met pasring . achter 16.5 zonder ring. (alleen met 2 van de 3 boutjes vast) orgineel zit er indd voor 16.5 in en achter 13.5. maar dat is orgineel
voor 16.5 met pasring . achter 16.5 zonder ring. (alleen met 2 van de 3 boutjes vast) orgineel zit er indd voor 16.5 in en achter 13.5. maar dat is orgineel