Ik heb sinds kort een Zafira uit 2007 en wilde de originele radio/cd speler vervanden door een Pioneer avh-8400bt. De radio doet het verder prima alleen heb ik geen geluid uit de speakers. Als ik de oude radio weer terugplaats heb ik alleen geluid uit de speaker die in de dashboard zit. Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.