speakers corsa b voordeur

Wou zeggen, bij mijn 3deurs liggen speakers Naast de hoedenplank,

Ik heb overigens Speakers in de voordeuren van een Vectra-B 10 speaker systeem, Kunnen Veel bass aan, en klinken mooi zuiver op mijn Pioneer DEH-4500-BT.

Willem

@wim-v6 : awel ja die ga ik nog vervangen door nieuwe cougar13 ;) :p

@Corsaboyrick : klein foutje, die 1600W was oude versterker, had ondertusse al een 2000W :D

zonet gaan shoppe, nog een setje cougar10 vr in de zijwanden van achterbank die ik ga samenvoegen met frontspeakers

en een setje cougar6x9 die in mijin hoedeplank kome zodak mijn cougar16,5 kan gebruike als frontspeakers zodra ik mijn speakerringen heb

word een leuke zondag-knutseldag :p :D

hier dan enkele foto's van voorlopige opstelling

nog geen foto's van deurspeakers aangezien mijn ringen nog ni zijn gearriveerd

y0ja.jpg

a7l2.jpg

pvab.jpg

moe enkel nog bodemplaat maken en een verhoogje vr versterker

en hoedeplank nog bekleden ook

Het ziet er mooi uit ! wat ik inderdaad zou doen is de versterker verhogen of verticaal tussen de sub,s bouwen op een plank.

Hard gewerkt vandaag dat zie ik wel :D

en ja hoor mijn ringen zijn toegekomen!!

zodra ik weer en uurtje heb van de week eens inbouwen

wel al gehoord da ik best een stuk uit de zijpanele snij want zou wel eens boxe kunne kapotklemmen

iemand een idee hoe dit best te doen?

Ik ben ook van plan de speakers in de voordeur te vervangen want ze zijn geheel versleten.

Nu heb ik alle schroeven van de onderste kunstof bekleding gedemonteerd maar de bekleding komt niet los.

Ik wil ook niet te hard er aan trekken omdat ik bang ben iets kapot te maken.

Wie heeft voor mij een aanvullende tip om die onderste bekleding los te krijgen ?

Bedankt!

Losmaken van het paneel als volgt :

Eerst haal je het rubber gedeelte los wat Over bovenkant bekleding loopt naar raam toe kan je loshalen met een schroevendraaier eronder te wippen

Dan alle schroefjes en kapjes loshalen en dan moet je hele deurpaneel er zo af kunnen pakken

Er It 2 schroeven zijkant deur bkleding 6 schroeven bij de deurbak een achter het plaatje van je spiegel kap en 3 schroeven bij je deur hendel waar ook je tweeter inzit

Hopelijk kom je er zo mee verder ;)

Onderste bekleding zit met 7 schroeven vast. Als je die er uit hebt, even een ruk aan het paneel geven( in de richting van de grond) en je onderste paneel is los. Houdt rekening met eventuele bekabeling voor elektrische ramen ;)

Vandaag m'n bestelde speaker binnen gehad.

Ik had een setje op ebay gekocht compleet met ringen voor 40 euries..

http://www.ebay.de/itm/281218029477?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik moet zeggen het setje paste perfect in de deur.

De demontage van het onderste deel ging ook goed na een tip om er een klein rukje aan te geven :thumb

Zo dat is ook weer in orde want de speakers voor waren helemaal opgeblazen...

Terug
Naar boven