J jocoma Komt weleens kijken 27 mrt 2010 #21 Dacht ook dat het standaard was, zowel tweeters als verlichting zitten ook in mijn simpele comfort uitvoering.
Dacht ook dat het standaard was, zowel tweeters als verlichting zitten ook in mijn simpele comfort uitvoering.
S speaker Hoort bij de inboedel 27 mrt 2010 #22 In de latere veccies zit niet meer zoveel. Alleen in de laatste lichting van 2009 ... die zit weer stampvol opties !
In de latere veccies zit niet meer zoveel. Alleen in de laatste lichting van 2009 ... die zit weer stampvol opties !
A arjontje Forumbewoner 27 mrt 2010 #23 origineel gepost door speaker In de latere veccies zit niet meer zoveel. Alleen in de laatste lichting van 2009 ... die zit weer stampvol opties ! Dat krijg je als opel het magazijn gaat opruimen :jerry
origineel gepost door speaker In de latere veccies zit niet meer zoveel. Alleen in de laatste lichting van 2009 ... die zit weer stampvol opties ! Dat krijg je als opel het magazijn gaat opruimen :jerry
O Opel4all Komt hier geregeld 28 mrt 2010 #24 [/quote] ik bedoelde de instapverlichting idd:thumbup [/quote] Stom,Stom,Stom van mij :thumbdown Groetjes, Joche
[/quote] ik bedoelde de instapverlichting idd:thumbup [/quote] Stom,Stom,Stom van mij :thumbdown Groetjes, Joche
A aapje1963 Loopt hier de deur plat 30 mrt 2010 #25 Lijkt me geen simpel klusje rode lampjes in de deuren te maken, had ze al eerder gezien en het was mijn wens, maar ze zaten er niet in. Mischien leuk om ene Ho to Do van te maken?
Lijkt me geen simpel klusje rode lampjes in de deuren te maken, had ze al eerder gezien en het was mijn wens, maar ze zaten er niet in. Mischien leuk om ene Ho to Do van te maken?
B bono Komt weleens kijken 31 mrt 2010 #26 Hoi hoi, Is het trouwens mogelijk om de tweeters toch achterin te plaatsen, ook als ze er standaard niet inzitten? En zo ja, is het dan plug and play? Hoor het graag van jullie. Greetz, Bono. :afro
Hoi hoi, Is het trouwens mogelijk om de tweeters toch achterin te plaatsen, ook als ze er standaard niet inzitten? En zo ja, is het dan plug and play? Hoor het graag van jullie. Greetz, Bono. :afro
O OPC-lijntje Post best veel 31 mrt 2010 #27 Zou moeten lukken volgens mij, zit boven je raambediening. Of het ook plug and play is durf ik niet te zeggen.
Zou moeten lukken volgens mij, zit boven je raambediening. Of het ook plug and play is durf ik niet te zeggen.
O OPC-lijntje Post best veel 31 mrt 2010 #28 http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 Misschien kan je daar wat mee om uit te vinden of het wel of geen plug and play is
http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 Misschien kan je daar wat mee om uit te vinden of het wel of geen plug and play is
B bono Komt weleens kijken 2 apr 2010 #29 origineel gepost door OPC-lijntje http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 Misschien kan je daar wat mee om uit te vinden of het wel of geen plug and play is Thx voor je antwoord en hulp. Ik heb gekeken maar ook daar stond er niks over in. Is er misschien iemand anders die wel weet of ik de tweeters zo kan monteren? Bono :afro
origineel gepost door OPC-lijntje http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=58200 Misschien kan je daar wat mee om uit te vinden of het wel of geen plug and play is Thx voor je antwoord en hulp. Ik heb gekeken maar ook daar stond er niks over in. Is er misschien iemand anders die wel weet of ik de tweeters zo kan monteren? Bono :afro
S speaker Hoort bij de inboedel 2 apr 2010 #30 origineel gepost door bono Hoi hoi, Is het trouwens mogelijk om de tweeters toch achterin te plaatsen, ook als ze er standaard niet inzitten? En zo ja, is het dan plug and play? Hoor het graag van jullie. Greetz, Bono. :afro Gewoon een draadje van de boxen naar boven trekken. Zit al een weerstandje in de tweeter , dus is redelijk plug&play
origineel gepost door bono Hoi hoi, Is het trouwens mogelijk om de tweeters toch achterin te plaatsen, ook als ze er standaard niet inzitten? En zo ja, is het dan plug and play? Hoor het graag van jullie. Greetz, Bono. :afro Gewoon een draadje van de boxen naar boven trekken. Zit al een weerstandje in de tweeter , dus is redelijk plug&play