P Peter. Komt hier geregeld 26 mrt 2013 #1 Hallo, Even een snelle vraag; Passen spatlappen voor een Kadett E Limousine/Caravan toevallig ook op een Cabrio? Neem aan dat de voorspatborden niet heel erg verschillen. Hoor het graag!
Hallo, Even een snelle vraag; Passen spatlappen voor een Kadett E Limousine/Caravan toevallig ook op een Cabrio? Neem aan dat de voorspatborden niet heel erg verschillen. Hoor het graag!
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 mrt 2013 #2 alleen die van de GSI zijn anders vanwege de zijskirts,en achter vanwege de GSI bumper. Dus als je geen zijskirts heb kan je ze van een gewone Kadett pakken
alleen die van de GSI zijn anders vanwege de zijskirts,en achter vanwege de GSI bumper. Dus als je geen zijskirts heb kan je ze van een gewone Kadett pakken
S saluma Loopt hier de deur plat 26 mrt 2013 #3 Volgens mij moet dat gewoon passen. Het enige verschil in een spatbord van de cabrio is dat er een gat in zit voor een zijknipperlicht.Maar dat heeft niets met de spatlappen te maken. Moet gewoon passen. gr Marcel.
Volgens mij moet dat gewoon passen. Het enige verschil in een spatbord van de cabrio is dat er een gat in zit voor een zijknipperlicht.Maar dat heeft niets met de spatlappen te maken. Moet gewoon passen. gr Marcel.
K KadAstra-EF Forumbewoner 26 mrt 2013 #4 Als de bumpers hetzelfde zijn dan past het. Zijn ze toch anders omdat het een Cabrio is, dan durf ik het even niet te zeggen. Rik
Als de bumpers hetzelfde zijn dan past het. Zijn ze toch anders omdat het een Cabrio is, dan durf ik het even niet te zeggen. Rik
M mantallica Loopt hier de deur plat 26 mrt 2013 #5 Heb hier nog nieuwe voor en achter spatlappen liggen van diverse E Kadetten, bij belangstelling pm.