S speaker Hoort bij de inboedel 9 dec 2009 #1 Spatlappen om je velgen schoon te houden ?? Of begrijp ik je verkeerd??
G GTS Power Hoort bij de inboedel 9 dec 2009 #2 ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup
ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup
G GTS Power Hoort bij de inboedel 9 dec 2009 #3 origineel gepost door mike hammer Zijn die makkelijk te monteren? Moet je er voor boren of klik je ze ergens in ofzo. Liefst heb ik ze orgineel. binnen in de wielkuip zitten 3 schroefjes en aan de onderkant zit 1 schroef dit wordt allemaal in het kunstof vastgeschroefd het stelt nix voor dus kan niet mis gaan:thumbup
origineel gepost door mike hammer Zijn die makkelijk te monteren? Moet je er voor boren of klik je ze ergens in ofzo. Liefst heb ik ze orgineel. binnen in de wielkuip zitten 3 schroefjes en aan de onderkant zit 1 schroef dit wordt allemaal in het kunstof vastgeschroefd het stelt nix voor dus kan niet mis gaan:thumbup
E Edvries Loopt hier de deur plat 9 dec 2009 #4 origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C.
origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C.
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 9 dec 2009 #5 Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. [/quote] cry:cry
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 dec 2009 #6 origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
G GTS Power Hoort bij de inboedel 10 dec 2009 #7 origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
origineel gepost door Edvries origineel gepost door gts power ik heb spatkappen op men vec en naar mijn idee helpt het wel maar helemaal schoon blijven doet geen enkele auto. ben ze wel eens tegen gekomen voor 3 tientjes dus echt duur zijn ze niet. en als je de kans hebt laat ze dan in kleur (mee)spuiten dat is toch altijd net iets mooier:thumbup Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
S speaker Hoort bij de inboedel 10 dec 2009 #8 origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping
V vectra2004gts Post best veel 10 dec 2009 #9 origineel gepost door speaker origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping :wtfcry
origineel gepost door speaker origineel gepost door gts power origineel gepost door Edvries Zouden die spatkappen er ook in het chrome zijn? C. :sleeping:sleepingKansloos:sleeping:sleeping :wtfcry