spaghetti spruitstuk v6

heb nog ergens een offerte van Niels liggen, Niels is wel iets duurder, maar het is dan wel maat- EN vakwerk!

Ideaal is het om dan ook een sportkat ertussen te laten zetten!

Gr.

Pastra

Sporkat heb ik nog liggen (63mm HJS 200 cells met flenzen), die gebruik ik om de Corsa door de APK te krijgen. :angel

Ben dus wel benieuwd wat de prijzen zijn. :hmmz

@giuliettaevo wrote:Dat eerste flexibele stuk ( vanaf de kop gezien) is een beetje vreemd... Daar hoef je geen beweging op te vangen van het kantelen van de motor. En die tweede zit daar juist weer wat ver voor naar achteren lijkt mij. Of zit het flexibele stuk bij een originele v6 uitlaat ook zo ver naar achteren?

Zonder dat flexibele deel krijg je de uitlaat moeilijk op de koppen zonder je uitlaatspruitstuk te slopen ;) TENZIJ je altijd boutjes gebruikt ipv draadeindes om de uitlaat aan de kop te bevestigen. Laat staan eventuele aanbouwdelen op de zijkant van het blok :)

@Jerremy wrote:Alleen nog hitte schildje maken denk voor voorzijde airco leidingen, en achter dynamokoeler aanpassen, en brullen maaarrr met die V6

Je kan natuurlijk ook heatwrap gebruiken, daarmee blijft de rest van de motorruimte een stuk koeler, alleen zie je de blingbling niet meer zo erg :P

@gsipiloot wrote:Dhz twente maakt deze sprutstukken ook er zijn een enkele stra gsi v6en met spruitstukken van niels en ze zijn er allen zeer over te spreken en direct meer vermogen en zeker voor meerdere setjes tegelijk kun je bij niels terrecht

heb nu al 2x keer gevraagd over de spruitstukken, krijg geen antwoord ... :hmmz

@Klopper wrote:Je kan natuurlijk ook heatwrap gebruiken, daarmee blijft de rest van de motorruimte een stuk koeler, alleen zie je de blingbling niet meer zo erg :P

I hate Bling! :jerry

Wel K*T dat ik die offerte niet meer vinden kan :fy1

Niels was wel iets duurder dan FMS, maar de kwaliteit is goed, en mocht er toch wat mis zijn hoef je niet diep Duitsland in, of naar China... En Niels lost het altijd op!

Gr.

Pastra

Ik kan ze inderdaad maken, ik zal even voor jullie uitrekenen wat ze gaan kosten bij meerdere sets. Ik gebruik 304RVS voor de flensen, de bochten worden van naadloos 321RVS gemaakt omdat dit aardig wat warmte kan hebben. Dynamo koeling kan ik ook zo weer passen maken als dat moet. Maar ik heb ook al wel een aantal meer een dynamo van een Vectra B gebruikt met de opening naar de zijkant.

859872_300864490038976_1412280525_o.jpg

184263_300864140039011_1082171935_n.jpg

Ik heb nog wel een paar foto's van de voorpijp, maar daar moet ik morgen op het werk even naar kijken. Tijdje terug nog een spruitstuk voor een Toyota Celica gemaakt.

tekening1s.jpg

cimg1534o.jpg

cimg1538r.jpg

cimg1540.jpg

cimg1542u.jpg

cimg1543v.jpg

cimg1545e.jpg

cimg1547u.jpg

cimg1548n.jpg

cimg1549.jpg

cimg1550f.jpg

Doe eens een pmétje met prijsopgaaf voor een Omega B1 met X30XEV ofwel MV6 uit 1999 met sportkat. Wel met 2 pijpen en niet met 1 zoals bijv. Bastuck dat heeft, heb namelijk een RVS middendemper en einddempersysteem met 2 pijpen. Ook wil ik een prijsopgaaf van een spruitstuk voor een Astra coupe met Z2.2SE motor uit 2001.

mvg Cor

Terug
Naar boven