Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een nieuwe vmaxx schroefset onder mijn corsa b gezet. nou is alleen het probleem dat mijn velgen voor de stelschroef raakt. heeft iemand enig idee welke spacers hier tussen moeten in dit geval?
Ik heb nu het probleem opgelost door mijn schroefset op standje te laag te zetten en de veer verder naar achter in de ophanging te gooien. nu staan alleen mijn wielen wel zwaar uit spoor en staat de ene zelfs naar links en de ander naar rechts.. ik ben van plan om hem morgen te laten uitlijnen op de gewenste rijhoogte. zal hiermee het probleem van de buitensporige wielen en aanlopen van de band tegen de veer/stelschroef ook weg zijn? iemand enig idee of ervaring mee? dit zou een setje spoorverbreders schelen en dat zou ik erg fijn vinden..
super bedankt voor die sleuf tip! hij zit nu als gegote! kzou graaf foto's erbij willen zetten maar die moet ik nog maken. en ik weet nie hoe je die erbij krijgt.. maargoed hij is uitgelijnd want stonden 5cm uit elkaar kheb et49 en kheb ongeveer 8 mm speling tussen me veren en me band,, ken net! groeten