J jeroen88 Post best veel 2 nov 2011 #1 forum leden. vandaag me slangentje van me koeling opgehaald.dus doe ga ik van het weekend monteren. maar dan gaat er ook nieuwe vloeistof in het tankje. maar zit er nog verschil in koelvloeistof? gaat om een astra g uit 2000 x20xer blokje. :thumbup :thumbup
forum leden. vandaag me slangentje van me koeling opgehaald.dus doe ga ik van het weekend monteren. maar dan gaat er ook nieuwe vloeistof in het tankje. maar zit er nog verschil in koelvloeistof? gaat om een astra g uit 2000 x20xer blokje. :thumbup :thumbup
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 2 nov 2011 #2 jup, rode en groene of blauwe. jij moet groene of blauwe hebben, rood is g12.
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 2 nov 2011 #3 jup, rode en groene of blauwe. jij moet groene of blauwe hebben, rood is g12.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 2 nov 2011 #4 Die typische goedkope groene of blauwe van de gamma/praxis is altijd goed. 9,95 voor 5 liter geloof ik.
Die typische goedkope groene of blauwe van de gamma/praxis is altijd goed. 9,95 voor 5 liter geloof ik.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 2 nov 2011 #5 Die typische goedkope groene of blauwe van de gamma/praxis is altijd goed. 9,95 voor 5 liter geloof ik.
Die typische goedkope groene of blauwe van de gamma/praxis is altijd goed. 9,95 voor 5 liter geloof ik.
X xladage Loopt hier de deur plat 2 nov 2011 #6 Of Kruidvat Ik heb een jerrycan Kroon gehaald bij de onderdelen boer, dat heb je dan voor dezelfde prijs
Of Kruidvat Ik heb een jerrycan Kroon gehaald bij de onderdelen boer, dat heb je dan voor dezelfde prijs
X xladage Loopt hier de deur plat 2 nov 2011 #7 Of Kruidvat Ik heb een jerrycan Kroon gehaald bij de onderdelen boer, dat heb je dan voor dezelfde prijs
Of Kruidvat Ik heb een jerrycan Kroon gehaald bij de onderdelen boer, dat heb je dan voor dezelfde prijs
O opel-mark Hoort bij de inboedel 2 nov 2011 #10 bij ons zat oranje achtige in, die van kroon, werkte prima en was niet eens zo gek duur. Mark www.AstraTuningClub.nl
bij ons zat oranje achtige in, die van kroon, werkte prima en was niet eens zo gek duur. Mark www.AstraTuningClub.nl
O opel-mark Hoort bij de inboedel 2 nov 2011 #11 bij ons zat oranje achtige in, die van kroon, werkte prima en was niet eens zo gek duur. Mark www.AstraTuningClub.nl
bij ons zat oranje achtige in, die van kroon, werkte prima en was niet eens zo gek duur. Mark www.AstraTuningClub.nl