Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
soms kan je beter je oude liefde niet meer terugzien........
Maar ja, een ander kleurtje, andere velgen en een andere achterspoiler en je hebt weer 13-in-een-dozijn Calibra. Ik vind de drie dingen die je noemt namelijk precies wat deze wagen onderscheidt (in negatieve zin) van andere Calibra's.
vin die motorkap echt geniaal :angel ; hoort alleen niet echt op een calli :argue
de rest is echt spuuglelijk, verkeerde kleur,bumpers,spoiler,lichten... uke
maar aan de andere kant; hij bestaat tenminste nog wel, nu hopen dat iemand hem koopt en weer een beetje liefde in geeft (en een hamer heeft om die bumpers e.d. eraf te slaan )
@RISL wrote:Maar ja, een ander kleurtje, andere velgen en een andere achterspoiler en je hebt weer 13-in-een-dozijn Calibra. Ik vind de drie dingen die je noemt namelijk precies wat deze wagen onderscheidt (in negatieve zin) van andere Calibra's.
Maar ja, een ander kleurtje, andere velgen en een andere achterspoiler en je hebt weer 13-in-een-dozijn Calibra. Ik vind de drie dingen die je noemt namelijk precies wat deze wagen onderscheidt (in negatieve zin) van andere Calibra's.
vin die motorkap echt geniaal :angel ; hoort alleen niet echt op een calli :argue
de rest is echt spuuglelijk, verkeerde kleur,bumpers,spoiler,lichten... uke
maar aan de andere kant; hij bestaat tenminste nog wel, nu hopen dat iemand hem koopt en weer een beetje liefde in geeft (en een hamer heeft om die bumpers e.d. eraf te slaan )
thanx , moet er alleen wel bijvertellen dat er weinig orgineels meer aan/in/onder zit
verschil is denk dat ik de orginele lijnen in de auto niet aantast, als je dat in gedachte houd kan je een calibra prima tunen/pimpen zonder hem te verkrachten
de ex calli van asconahobbyist is ook nog goed te redden in de juiste handen,
ander kleurtje,de standaard bumpers met onderlippen eronder,spoiler eraf..
en dan is ie best netjes en meer showwaardig dan ie nu is.
probleem is denk dat hij teveel moet kosten om hem interssant te maken voor iemand om terug te bouwen en dus...... weer in handen komt van een sjonnie :cry
@RISL wrote:Maar ja, een ander kleurtje, andere velgen en een andere achterspoiler en je hebt weer 13-in-een-dozijn Calibra. Ik vind de drie dingen die je noemt namelijk precies wat deze wagen onderscheidt (in negatieve zin) van andere Calibra's.