Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik kijk nieuwe berichten en zie mijn naam staan, ik denk wtf, es ff kijken hahaha.
nja ik zal ff posten
had eigenlijk als 2e post moeten staan he haha
mijn eigen mening is dat ik jou voorkant mooier vind en mijn achterkant haha, dus zullen we ooit eens ergens samen rijden moet je maar achter me gaan rijden haha
ennuhhh mijne is ook nog nie klaar he haha, komen in de loop van de tijd ook nog angel eyes in en gepolijste wielen
hoe kom je er eigenlijk op om dit topic te maken haha, echt slap geouwehoer ja!!
moet ik trouwens me to do list er ook nog bij zetten? haha
nee als ie helemaal klaar is zal ik ook wel ff zo topic openen (over aantal jaar ofzo:S)
maar turbo, dat motorishe gaat bij mij heeeeel lang duren haha.
ik had het meer over de looks.. gsi bumpers heb ik over gedacht, heb nog m3 spiegels liggen, gsi motorkap komt er nog op.. ach ik ga ook niet alles zeggen.
hier nog iets waar over na gedacht word en ik al mee bezig ben geweest via shops van risl
@soepkiepe wrote:wat heb je nou weer gezegt rik :jerry :jerry
maar turbo, dat motorishe gaat bij mij heeeeel lang duren haha.
ik had het meer over de looks.. gsi bumpers heb ik over gedacht, heb nog m3 spiegels liggen, gsi motorkap komt er nog op.. ach ik ga ook niet alles zeggen.
hier nog iets waar over na gedacht word en ik al mee bezig ben geweest via shops van risl
denk dat ie de fotos nie weer geeft... png
de eerste shop vind ik een beetje alsof je de onderkant ingeteert hebt tegen roesten :jerry