V Vannos Hoort bij de inboedel 25 feb 2013 #1 hey, wie kan er voor mij even een shop doen hier de calibra deze velgen zou ik er onder geshopt willen hebben alvast bedankt :thumb
hey, wie kan er voor mij even een shop doen hier de calibra deze velgen zou ik er onder geshopt willen hebben alvast bedankt :thumb
M marcelnl Post best veel 26 feb 2013 #2 edit: nu wel de 6 spaaks ipv de 5 spaaks, en ook ff wat groter
1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 26 feb 2013 #4 is wel niet de velg van de foto en zijn wel klein dit zijn echt dikke wielen wat ook mooi is is speed line opc
is wel niet de velg van de foto en zijn wel klein dit zijn echt dikke wielen wat ook mooi is is speed line opc
V Vannos Hoort bij de inboedel 26 feb 2013 #6 Hmm staat opzich wel netjes. Maar vind het niet echt een goeedw combinatie iedergeval bedankt voor de foto shop marcelnl
Hmm staat opzich wel netjes. Maar vind het niet echt een goeedw combinatie iedergeval bedankt voor de foto shop marcelnl
M marcelnl Post best veel 26 feb 2013 #10 vind deze mooier staan,...maar is natuurlijk een ieder zijn smaak
V Vannos Hoort bij de inboedel 26 feb 2013 #11 @marcelnl wrote:vind deze mooier staan,...maar is natuurlijk een ieder zijn smaak daar ben ik het ook mee eens. denk dat dat ze gaan worden !
@marcelnl wrote:vind deze mooier staan,...maar is natuurlijk een ieder zijn smaak daar ben ik het ook mee eens. denk dat dat ze gaan worden !