B benlentjes Lid 9 apr 2012 #21 mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing
I iquick Loopt hier de deur plat 9 apr 2012 #22 @benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Je zit in de verkeerde topic jongen, open een nieuwe topic in de voorstel gedeelte met je problemen zo kunnen mensen sneller helpen :thumbup
@benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Je zit in de verkeerde topic jongen, open een nieuwe topic in de voorstel gedeelte met je problemen zo kunnen mensen sneller helpen :thumbup
8 81supporter Komt hier geregeld 9 apr 2012 #23 @benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Ik rij zelf geen automaat maar ik kan je meedelen dat een grondige reiniging en nieuwe olie wonderen doet. Of je hangt ook een ketting aan je blok in combinatie met een boom en het probleem is over.
@benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Ik rij zelf geen automaat maar ik kan je meedelen dat een grondige reiniging en nieuwe olie wonderen doet. Of je hangt ook een ketting aan je blok in combinatie met een boom en het probleem is over.
A astraTD Forumbewoner 9 apr 2012 #24 @81supporter wrote:@benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Ik rij zelf geen automaat maar ik kan je meedelen dat een grondige reiniging en nieuwe olie wonderen doet. Of je hangt ook een ketting aan je blok in combinatie met een boom en het probleem is over. :jerry :jerry
@81supporter wrote:@benlentjes wrote:mijn automaat van de opel astra f schakel te laat over wie heeft een oplosing Ik rij zelf geen automaat maar ik kan je meedelen dat een grondige reiniging en nieuwe olie wonderen doet. Of je hangt ook een ketting aan je blok in combinatie met een boom en het probleem is over. :jerry :jerry