snelheidsmeter-kabel

tijdens het rijden brak de snelheidsmeterkabel,50 meter erna een stoplicht op rood..ik trap m'n koppeling in en.....motor slaat af!kan dit met elkaar te maken hebben?(astra f sport x16xel 1995)
 
@Oenatje wrote:maar als je niet rijd heb je toch ook geen signaal? dan blijft ie toch ook lopen

dan is er inderdaad niets aan de hand maar zodra je gaat rijden is het mis,dus een beetje goochelen met het gaspedaal!
 
@Oenatje wrote:maar als je niet rijd heb je toch ook geen signaal? dan blijft ie toch ook lopen

dan is er inderdaad niets aan de hand maar zodra je gaat rijden is het mis,dus een beetje goochelen met het gaspedaal!
 
Terug
Naar boven