G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 3 dec 2012 #66 vanmorgen in Smilde ook een beetje sneeuw. onderweg naar huis tegen half 3, natte sneeuw. uke
A arjontje Forumbewoner 3 dec 2012 #67 Omgeving arnhem in de loop van de ochtend sneeuw. Bleef alleen op de daken liggen en afgekoelde auto's.
Omgeving arnhem in de loop van de ochtend sneeuw. Bleef alleen op de daken liggen en afgekoelde auto's.
A astraTD Forumbewoner 3 dec 2012 #68 @Mr.F wrote:Vanmorgen begon het hier ook ff te sneeuwen. Op de auto's bleef het even liggen. Geen foto uiteraard, of jullie moeten die willen van een sloop astra f station met sneeuw Ja wil ik :kewlpics :jerry
@Mr.F wrote:Vanmorgen begon het hier ook ff te sneeuwen. Op de auto's bleef het even liggen. Geen foto uiteraard, of jullie moeten die willen van een sloop astra f station met sneeuw Ja wil ik :kewlpics :jerry
T Turill Komt weleens kijken 4 dec 2012 #70 @arjontje wrote:Omgeving arnhem in de loop van de ochtend sneeuw. Bleef alleen op de daken liggen en afgekoelde auto's. Idd, nu weer een koude nacht voor de boeg, hopelijk niet weer sneeuw want dan kan het wel eens blijven liggen
@arjontje wrote:Omgeving arnhem in de loop van de ochtend sneeuw. Bleef alleen op de daken liggen en afgekoelde auto's. Idd, nu weer een koude nacht voor de boeg, hopelijk niet weer sneeuw want dan kan het wel eens blijven liggen
S soepkiepe Forumbewoner 4 dec 2012 #71 zet die maar in show hier je astra haha de weer berichten hebben het er al een paar dagen over dat het wel eens een witte sinterklaas kon worden. we zullen zien morgen.
zet die maar in show hier je astra haha de weer berichten hebben het er al een paar dagen over dat het wel eens een witte sinterklaas kon worden. we zullen zien morgen.
G gertjuh1968 Loopt hier de deur plat 4 dec 2012 #72 ik hoop dat ik op een morgen mijn ogen open doe..... en naar buiten kijk, dat dan alles wit. dan schiet ik mijn bedje weer in.
ik hoop dat ik op een morgen mijn ogen open doe..... en naar buiten kijk, dat dan alles wit. dan schiet ik mijn bedje weer in.
S syl-astra Komt hier geregeld 5 dec 2012 #74 hahah in zwolle schijnt de zon nog de gekken hebben het over 10 tot 20 cm sneeuw morgen heel het land weer van de leg dus altijd lachen sneeuw in nederland kan niet wachte met achterwiel aandrijving op de omega
hahah in zwolle schijnt de zon nog de gekken hebben het over 10 tot 20 cm sneeuw morgen heel het land weer van de leg dus altijd lachen sneeuw in nederland kan niet wachte met achterwiel aandrijving op de omega
A arjontje Forumbewoner 5 dec 2012 #75 @syl-astra wrote:hahah in zwolle schijnt de zon nog de gekken hebben het over 10 tot 20 cm sneeuw morgen heel het land weer van de leg dus altijd lachen sneeuw in nederland kan niet wachte met achterwiel aandrijving op de omega o echt ik wil voor vrijdag ook een rwd auto. :jerry Hmm mijn de omega van mijn pa staat hier voor de deur. :angel Zal je net zien dat er hier maar 2 cm valt.
@syl-astra wrote:hahah in zwolle schijnt de zon nog de gekken hebben het over 10 tot 20 cm sneeuw morgen heel het land weer van de leg dus altijd lachen sneeuw in nederland kan niet wachte met achterwiel aandrijving op de omega o echt ik wil voor vrijdag ook een rwd auto. :jerry Hmm mijn de omega van mijn pa staat hier voor de deur. :angel Zal je net zien dat er hier maar 2 cm valt.
T Turill Komt weleens kijken 5 dec 2012 #76 Haha het is wel leuk maar met ijzel is het echt een ramp Had hiervoor een MX-5 NB en toch wel wat schrikmomentjes gehad op onverwachts gladde stukjes
Haha het is wel leuk maar met ijzel is het echt een ramp Had hiervoor een MX-5 NB en toch wel wat schrikmomentjes gehad op onverwachts gladde stukjes
A astraTD Forumbewoner 5 dec 2012 #77 Ik ben benieuwd aankomende vrijdag, dat word zeker mooie :kewlpics
P petrolhead Loopt hier de deur plat 5 dec 2012 #78 vorig jaar een aantal x rond gedraait op een openbare weg... ( met de c kadett ) das echt niet leuk hoor... maar parkeerplaats is dan wel weer leuk of een verlaten bocht :agent
vorig jaar een aantal x rond gedraait op een openbare weg... ( met de c kadett ) das echt niet leuk hoor... maar parkeerplaats is dan wel weer leuk of een verlaten bocht :agent
S soepkiepe Forumbewoner 5 dec 2012 #79 hier net een goeie dikke sneeuwbui gehad blijft maar plaatselijk liggen, maar waren wel goeie dikke vlokken.
hier net een goeie dikke sneeuwbui gehad blijft maar plaatselijk liggen, maar waren wel goeie dikke vlokken.