O Opelkees Hoort bij de inboedel 29 nov 2010 #81 origineel gepost door eddepet007 ja mijn manta is ook helemaal wit mijne ook:jerry
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #82 Ja hier ist ook bingo, dwars op huus an :thumbup Foto's volgen.
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 29 nov 2010 #83 Ja hier ist ook bingo, dwars op huus an :thumbup Foto's volgen.
H Hulkie Komt hier geregeld 30 nov 2010 #84 Zo trof ik zondag mijn daily driver aan. Was totaal bevroren. En zo stond hij er gisteren bij in de sneeeee tsja mijn manta staat lekker warmpjes binnen bij het kacheltje
Zo trof ik zondag mijn daily driver aan. Was totaal bevroren. En zo stond hij er gisteren bij in de sneeeee tsja mijn manta staat lekker warmpjes binnen bij het kacheltje
H Hulkie Komt hier geregeld 30 nov 2010 #85 Zo trof ik zondag mijn daily driver aan. Was totaal bevroren. En zo stond hij er gisteren bij in de sneeeee tsja mijn manta staat lekker warmpjes binnen bij het kacheltje
Zo trof ik zondag mijn daily driver aan. Was totaal bevroren. En zo stond hij er gisteren bij in de sneeeee tsja mijn manta staat lekker warmpjes binnen bij het kacheltje
T TonSR Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #88 he lui zoon manta kan wel tegen een beetje sneeuw hoor maar die klote pekel daar heb tie wel zoon hekel aan:fy1:fy1:fy1 vgr tonsr.
he lui zoon manta kan wel tegen een beetje sneeuw hoor maar die klote pekel daar heb tie wel zoon hekel aan:fy1:fy1:fy1 vgr tonsr.
T TonSR Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #89 he lui zoon manta kan wel tegen een beetje sneeuw hoor maar die klote pekel daar heb tie wel zoon hekel aan:fy1:fy1:fy1 vgr tonsr.
he lui zoon manta kan wel tegen een beetje sneeuw hoor maar die klote pekel daar heb tie wel zoon hekel aan:fy1:fy1:fy1 vgr tonsr.
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #92 mooi met de cabrio in de snee :thumbup maar om de Manta een boom in te rijden gaat mij net iets te ver
mooi met de cabrio in de snee :thumbup maar om de Manta een boom in te rijden gaat mij net iets te ver
M mantallica Loopt hier de deur plat 1 dec 2010 #93 mooi met de cabrio in de snee :thumbup maar om de Manta een boom in te rijden gaat mij net iets te ver
mooi met de cabrio in de snee :thumbup maar om de Manta een boom in te rijden gaat mij net iets te ver
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 dec 2010 #94 zo stond vanmiddag de CeeCee in de sneej. en zonder twijfelen aanslaan:angel:wors alleen ist niet bijzonder fijn rijden in de snee met die automaat:jerry
zo stond vanmiddag de CeeCee in de sneej. en zonder twijfelen aanslaan:angel:wors alleen ist niet bijzonder fijn rijden in de snee met die automaat:jerry
O Opelkees Hoort bij de inboedel 4 dec 2010 #95 zo stond vanmiddag de CeeCee in de sneej. en zonder twijfelen aanslaan:angel:wors alleen ist niet bijzonder fijn rijden in de snee met die automaat:jerry
zo stond vanmiddag de CeeCee in de sneej. en zonder twijfelen aanslaan:angel:wors alleen ist niet bijzonder fijn rijden in de snee met die automaat:jerry
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 4 dec 2010 #96 zo staat de mijne er mometeel bij. maar sneeuw ukeuke blijf nu lekker binnen zitten.
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 4 dec 2010 #97 zo staat de mijne er mometeel bij. maar sneeuw ukeuke blijf nu lekker binnen zitten.
S streamline Post best veel 4 dec 2010 #100 Nog maar een paar winter pics hier vandaan Lag vandaag een hoop sneeuw, kijk maar wat je nog kan herkenen van de manta Grtn
Nog maar een paar winter pics hier vandaan Lag vandaag een hoop sneeuw, kijk maar wat je nog kan herkenen van de manta Grtn