R ReTiReD Komt weleens kijken 25 okt 2010 #6 Zeer zeker! Hij is alleen wat verlaagd, en dat blijft zo Wel kneiterhard, en mooi in de lak! Gr. Dennis
Zeer zeker! Hij is alleen wat verlaagd, en dat blijft zo Wel kneiterhard, en mooi in de lak! Gr. Dennis
F frenkie Komt hier geregeld 25 okt 2010 #7 is dat nou de groene champion kleur ? mag er gerust wat meer fofot,s van posten... hoe is het met je interieur gegaan alles goedgekomen? gr frenk
is dat nou de groene champion kleur ? mag er gerust wat meer fofot,s van posten... hoe is het met je interieur gegaan alles goedgekomen? gr frenk
R ReTiReD Komt weleens kijken 25 okt 2010 #8 Aye, champion groen Ik heb nog niet veel meer foto`s. Morgen misschien. Ik had beter niet eigenwijs kunnen zijn, en jouw interieur moeten kopen. Maar goed... als ik alles van te voren wist had ik in de aandelen gezeten. Gr. Dennis
Aye, champion groen Ik heb nog niet veel meer foto`s. Morgen misschien. Ik had beter niet eigenwijs kunnen zijn, en jouw interieur moeten kopen. Maar goed... als ik alles van te voren wist had ik in de aandelen gezeten. Gr. Dennis
R ReTiReD Komt weleens kijken 28 okt 2010 #10 Btw, de bruine stukkies zijn blaadjes Zit geen roest aan :thumbup Meh.... Ik word blij als ik de foto`s bekijk :wub Gr. Dennis
Btw, de bruine stukkies zijn blaadjes Zit geen roest aan :thumbup Meh.... Ik word blij als ik de foto`s bekijk :wub Gr. Dennis
B Bear79 Post best veel 29 okt 2010 #11 Nice zo'n Lexmaul stuk erop... Motorruimte had je wel ff mogen poetse he! hahaha Greetz, Bear
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #12 Haha, de hele auto moet gepoetst worden zodra hij helemaal afgebouwd is Net de Senator verkocht, dus er kan weer aan gewerkt worden Gr. Dennis
Haha, de hele auto moet gepoetst worden zodra hij helemaal afgebouwd is Net de Senator verkocht, dus er kan weer aan gewerkt worden Gr. Dennis
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #15 8v, mooiste blok dat er is En deze is naar mijn smaak, mist alleen nog een chip. Gr. Dennis
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #17 Haha, stond laatst zo`n aubergine kadett naast die van mij... Daar had ik een v6 uit kunnen halen Nee... Ik ben blij dat ik er toch voor gekozen heb om dit blok erin te laten zitten. Geld gaat vreselijk hard bij alles wat je anders wilt hebben. Gr. Dennis
Haha, stond laatst zo`n aubergine kadett naast die van mij... Daar had ik een v6 uit kunnen halen Nee... Ik ben blij dat ik er toch voor gekozen heb om dit blok erin te laten zitten. Geld gaat vreselijk hard bij alles wat je anders wilt hebben. Gr. Dennis