Nou ik heb het met mijn 98 er maar niet eens gevraagd of er wat te ritselen viel 11 jaar ???????:hmmz denk niet dat ze er instinken.
werk !!!!
ik heb eerst beide zijden schoon geslepen viel me eigelijk niet eens tegen wat ik vond
heb met een mig las machine op een heel lage stand de scheurtjes roest schade opgevuld ,na goed vlak te hebben geslepen een dun blank plaatje van 1 mm gaten er reeds ingeboord er over heen gezet bouten er in gedraaid met een m10 moer er tussen zodat het goed aangedrukt zit en rond om afgelast heb, tussen de bouten ook een gat voor een proplas geboord .
met natte lap steeds ff koud maken ging perfect,daarna goed schoon geslepen
en met heel weing plamuur opzetten netjes glad gemaakt om het duidelijk te zeggen JE ZIET ER GEEN MOER MEER VAN .
na het schuuren in de grondverf gezet en de dag later met scots bride de spatbord deeltjes tot bij de lasnaad op de balk net boven het rubber opgeruuwd,afgeplakt en netjes laag voor laag 3 lagen zilver gegeven,na minimaal half uur volgens voorschrift blanke lak er overgezet in 2 lagen .
let bij het afplakken er op dat het plaband wat tegen de verf aankomt er als laatste opgeplakt word kan je dat na het blanke lak laagje spuiten direct weg trekken vloeid deze nog netjes aan .
ik, ben dik tevreden met het resultaat ik denk als men dit niet weet ook niet ziet en de APK HET IS WEER NIEUW .
BERT