origineel gepost door Noordpoolgsi
Had eens ooit n golf 3 de v-snaar piepte ik dank ach laten we een kijken of het er echt aan licht dus met mn vinger onder v snaar om die te spannen ....
De snaar kreeg grip en mn vinger deed n rondje krukaspoelie
De snaar piepte nie ik wel op het ziekenhuis met mn kromme wijsvinger.
Motorkap dicht gooiten en hand nog op slotplaat en tegelijk weg willen lopen , arm uit de kom :hmmz
Uitlaat pas maken onder mn seat ach ik maak de demper wel zo dat die goed zit ik pas hem wel even vaaaaaaaaaaaaaaast

handpalm gegrilt
Dat waren wel de meest spectaculaire dingen

dat met de v-snaar heb k ook eens meegemaakt
mijn moeder kwam met de klacht dat haar auto piepte, ik dus onder de auto gekropen ( moeder achter het stuur)en even voelen aan het riempje,ineens ging er een alarmbelletje bij me rinkelen waarop ik zeg tegen mijn moeder "NIET STARTEN HE!!! waarna mijn moeder mooi de motor laat draaien en mijn vinger lekker meedraaide:swear
dus was een pijnlijk misverstandje:jerry maar gelukkig was mijn vinger niet gebroken wel heb ik nog altijd een dik litteken aan overgehouden
en heb ook nog eens mijn achterwiel zien voorbijvliegen van mijn golf 3:jerry blijkbaar was die losgetrild:wtf was er nogtans zeker van dat hij goed vast stond
en zo zou ik ook nog even kunnen verder kunnen schrijven maar dit waren zowat de toppuntenking: