B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #461 @jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb
@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #463 Mag ik meedoen? Ik heb dit gedaan met een BMW :jerry en een paar maanden later gebeurde mij dit :shock:
Mag ik meedoen? Ik heb dit gedaan met een BMW :jerry en een paar maanden later gebeurde mij dit :shock:
A astraTD Forumbewoner 13 jun 2012 #464 Misschien doet semmy19 wel mee met der cabrio volgend jaar :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #465 Ik weet wel waar voor jij dat doet :thumb je wilt dat Opel het laatste merk is wat overblijft :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #466 :thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub
:thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #467 Mag ik meedoen? Ik heb dit gedaan met een BMW :jerry en een paar maanden later gebeurde mij dit :shock:
Mag ik meedoen? Ik heb dit gedaan met een BMW :jerry en een paar maanden later gebeurde mij dit :shock:
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #468 Ik weet wel waar voor jij dat doet :thumb je wilt dat Opel het laatste merk is wat overblijft :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #469 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub Je manta is een Opel dus wat wil je :jerry Misschien heb jij volgend jaar zelf ook wel zo'n leuk blondje
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub Je manta is een Opel dus wat wil je :jerry Misschien heb jij volgend jaar zelf ook wel zo'n leuk blondje
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #470 :thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub
:thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub
J jeroenk Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #471 @-BlendjuH- wrote:@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb Lijkt me wel episch eigenlijk. Gewoon baggerslecht rijden, zo'n poep auto winnen en dan verpatsen en een mooie Opel terugkopen
@-BlendjuH- wrote:@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb Lijkt me wel episch eigenlijk. Gewoon baggerslecht rijden, zo'n poep auto winnen en dan verpatsen en een mooie Opel terugkopen
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #472 Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry
Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #473 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub Je manta is een Opel dus wat wil je :jerry Misschien heb jij volgend jaar zelf ook wel zo'n leuk blondje
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::thumb inderdaad want die B(lij)M(et)W(einig) was niet wat :jerry Zelfs mijn A Manta rijd beter en wie weet rijd er volgend jaar weer zon mooi blondje mee met ASCVN :wub Je manta is een Opel dus wat wil je :jerry Misschien heb jij volgend jaar zelf ook wel zo'n leuk blondje
J jeroenk Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #474 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry Voor 5000 zie ik hier op MP zat Opeltjes die best de moeite zijn
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry Voor 5000 zie ik hier op MP zat Opeltjes die best de moeite zijn
J jeroenk Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #475 @-BlendjuH- wrote:@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb Lijkt me wel episch eigenlijk. Gewoon baggerslecht rijden, zo'n poep auto winnen en dan verpatsen en een mooie Opel terugkopen
@-BlendjuH- wrote:@jeroenk wrote:Nog een best topic geworden zo Weet iemand of er volgend jaar weer een serie komt? Wou je jezelf opgeven dan :jerry Volgend jaar weer een nieuw seizoen :thumb Lijkt me wel episch eigenlijk. Gewoon baggerslecht rijden, zo'n poep auto winnen en dan verpatsen en een mooie Opel terugkopen
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #476 Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry
Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #477 :hmmz Opel Manta onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een kans op rotte boot Blijft weinig over :jerry
:hmmz Opel Manta onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een kans op rotte boot Blijft weinig over :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #478 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry Voor 5000 zie ik hier op MP zat Opeltjes die best de moeite zijn
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:Voor 5000 euro wat je nog voor dat gebakje krijgt kan je nog niet eens een instructie boekje kopen van een opel :jerry Voor 5000 zie ik hier op MP zat Opeltjes die best de moeite zijn
J jeroenk Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #479 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::hmmz Opel Manta onder dat bedrag een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een rotte boot Blijft weinig over :jerry Dan koop ik die rotte accubak van jou wel :wors king:
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote::hmmz Opel Manta onder dat bedrag een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een rotte boot Blijft weinig over :jerry Dan koop ik die rotte accubak van jou wel :wors king:
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 13 jun 2012 #480 :hmmz Opel Manta onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een kans op rotte boot Blijft weinig over :jerry
:hmmz Opel Manta onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Kadett c Coupe onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel Ascona B onder dat bedrag kans op een rotte boot Opel GT onder dat bedrag een kans op rotte boot Blijft weinig over :jerry