I iquick Loopt hier de deur plat 18 apr 2012 #181 Dan moet je handrem ook strak en goed zijn he wil je goed door de bocht komen
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 18 apr 2012 #182 net ook effe beide afleveingen gezien tja blijft zonde van die oltimer maar goed vraag me idd ook af hoe gek ze doen ivm de camera s proef met die v8 was wel leuk maar idd zet menig zo in zon sag schip raken ze ook vanalles
net ook effe beide afleveingen gezien tja blijft zonde van die oltimer maar goed vraag me idd ook af hoe gek ze doen ivm de camera s proef met die v8 was wel leuk maar idd zet menig zo in zon sag schip raken ze ook vanalles
J jeroenk Hoort bij de inboedel 18 apr 2012 #183 Gister helaas niet kunnen kijken. Hoop daar vanavond nog een momentje voor te vinden
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 18 apr 2012 #184 net ook effe beide afleveingen gezien tja blijft zonde van die oltimer maar goed vraag me idd ook af hoe gek ze doen ivm de camera s proef met die v8 was wel leuk maar idd zet menig zo in zon sag schip raken ze ook vanalles
net ook effe beide afleveingen gezien tja blijft zonde van die oltimer maar goed vraag me idd ook af hoe gek ze doen ivm de camera s proef met die v8 was wel leuk maar idd zet menig zo in zon sag schip raken ze ook vanalles
A arjontje Forumbewoner 19 apr 2012 #185 @chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken.
@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken.
J jeroenk Hoort bij de inboedel 18 apr 2012 #186 Gister helaas niet kunnen kijken. Hoop daar vanavond nog een momentje voor te vinden
J jeroenk Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #187 @arjontje wrote:@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken. Ik heb 'm gisteren nog ff bekeken; vond deze aan de saaie kant, hoop dat de volgende leuker is Hier reden ze alleen een dikke amerikaan kapot :thumbdown
@arjontje wrote:@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken. Ik heb 'm gisteren nog ff bekeken; vond deze aan de saaie kant, hoop dat de volgende leuker is Hier reden ze alleen een dikke amerikaan kapot :thumbdown
A arjontje Forumbewoner 19 apr 2012 #188 @chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken.
@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken.
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #189 Mja zal wel heel zielig verhaal worden Mooi voor de kijk cijfers
J jeroenk Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #190 @arjontje wrote:@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken. Ik heb 'm gisteren nog ff bekeken; vond deze aan de saaie kant, hoop dat de volgende leuker is Hier reden ze alleen een dikke amerikaan kapot :thumbdown
@arjontje wrote:@chieltjuh wrote:idd, ben niet van het rechts in halen maar op deze manier ga ik er gwn netjes langs zonder personen te hinderen Ik zeg altijd, als men er rechts voorbij kan dan was er ook ruimte om naar rechts te gaan. Vanavond ff proberen de 2de aflevering te kijken. Ik heb 'm gisteren nog ff bekeken; vond deze aan de saaie kant, hoop dat de volgende leuker is Hier reden ze alleen een dikke amerikaan kapot :thumbdown
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 19 apr 2012 #191 Mja zal wel heel zielig verhaal worden Mooi voor de kijk cijfers
J jeroenk Hoort bij de inboedel 24 apr 2012 #192 Zo, ik bereid mij alvast geestelijk voor voor het drama van vanavond... Nog meer kijkers?
J jeroenk Hoort bij de inboedel 24 apr 2012 #193 Zo, ik bereid mij alvast geestelijk voor voor het drama van vanavond... Nog meer kijkers?
T trashmetal Forumbewoner 24 apr 2012 #198 ik vind van niet, de man had punt 1 voorrang en ten 2e zij reed minimaal 2x de toegestane snelheid van 30kmpu op een onoverzichtelijke weg gewoon onverantwoord :thumbdown
ik vind van niet, de man had punt 1 voorrang en ten 2e zij reed minimaal 2x de toegestane snelheid van 30kmpu op een onoverzichtelijke weg gewoon onverantwoord :thumbdown
T trashmetal Forumbewoner 24 apr 2012 #199 ik vind van niet, de man had punt 1 voorrang en ten 2e zij reed minimaal 2x de toegestane snelheid van 30kmpu op een onoverzichtelijke weg gewoon onverantwoord :thumbdown
ik vind van niet, de man had punt 1 voorrang en ten 2e zij reed minimaal 2x de toegestane snelheid van 30kmpu op een onoverzichtelijke weg gewoon onverantwoord :thumbdown
M Makko Loopt hier de deur plat 24 apr 2012 #200 Die blinde kippe keek alleen maar vooruit, kletsen en te hard rijden, en daarna bijna zelf door de voorruit. Een ongelukje zit in een klein hoekje maar zoiets, man! man! man! Och och och och och is het weer zover!...... Toch maar weer kijken naar die mensen, misschien kunnen ze andere dingen wel weer goed! Laters.....
Die blinde kippe keek alleen maar vooruit, kletsen en te hard rijden, en daarna bijna zelf door de voorruit. Een ongelukje zit in een klein hoekje maar zoiets, man! man! man! Och och och och och is het weer zover!...... Toch maar weer kijken naar die mensen, misschien kunnen ze andere dingen wel weer goed! Laters.....