R rossifan46 Komt weleens kijken 21 mei 2012 #381 @jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Ik denk er ook zo over. :jerry
@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Ik denk er ook zo over. :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 21 mei 2012 #382 Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind...
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #383 Bij KPN interactieve tv, internet + bellen had als aanbieding een galaxy tab voor 250 euro :angel
R rossifan46 Komt weleens kijken 21 mei 2012 #384 @jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Ik denk er ook zo over. :jerry
@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Ik denk er ook zo over. :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #385 Hèhè internet en bellen zitten we hier nog op HetNet, TV = Ziggo... Maarja, we gaan maar weer 's ontopic: Kunnen we niet iemand hier opgeven voor slechtste chauffeur? (of de vrouw van :jerry )
Hèhè internet en bellen zitten we hier nog op HetNet, TV = Ziggo... Maarja, we gaan maar weer 's ontopic: Kunnen we niet iemand hier opgeven voor slechtste chauffeur? (of de vrouw van :jerry )
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #386 Bij KPN interactieve tv, internet + bellen had als aanbieding een galaxy tab voor 250 euro :angel
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #387 Ja de vriendin van mijn kameraad. Wat zij presteert hahhahaha. 1 probleem ze rijd automaat :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Ja de vriendin van mijn kameraad. Wat zij presteert hahhahaha. 1 probleem ze rijd automaat :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #388 Hèhè internet en bellen zitten we hier nog op HetNet, TV = Ziggo... Maarja, we gaan maar weer 's ontopic: Kunnen we niet iemand hier opgeven voor slechtste chauffeur? (of de vrouw van :jerry )
Hèhè internet en bellen zitten we hier nog op HetNet, TV = Ziggo... Maarja, we gaan maar weer 's ontopic: Kunnen we niet iemand hier opgeven voor slechtste chauffeur? (of de vrouw van :jerry )
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #389 @jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub
@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #390 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Zullen we het op blond houden? :???: :jerry En jupp, inderdaad... Elke keer die *** ASP.Net server runnen kost op dit systeem wel een minuut
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Zullen we het op blond houden? :???: :jerry En jupp, inderdaad... Elke keer die *** ASP.Net server runnen kost op dit systeem wel een minuut
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #391 Ja de vriendin van mijn kameraad. Wat zij presteert hahhahaha. 1 probleem ze rijd automaat :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
Ja de vriendin van mijn kameraad. Wat zij presteert hahhahaha. 1 probleem ze rijd automaat :jerry :jerry :jerry :jerry :jerry
I ICEQUEEN_Manta_Logan Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #392 @jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub
@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub
A astraTD Forumbewoner 22 mei 2012 #393 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Helaas een weekje wachten :jerry
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Helaas een weekje wachten :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #394 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Zullen we het op blond houden? :???: :jerry En jupp, inderdaad... Elke keer die *** ASP.Net server runnen kost op dit systeem wel een minuut
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Zullen we het op blond houden? :???: :jerry En jupp, inderdaad... Elke keer die *** ASP.Net server runnen kost op dit systeem wel een minuut
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #395 Ik zat ook al te kijken inderdaad. Helaas pindakaas. Volgende week dan maar
A astraTD Forumbewoner 22 mei 2012 #396 @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Helaas een weekje wachten :jerry
@ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:@jeroenk wrote:Tjsa... Ik zal niet de enige IT-er zijn die 't niks vind... Vandaar je hele dagen hier online bent :jerry Vanavond weer die blonde chick kijken :wub Helaas een weekje wachten :jerry
J jeroenk Hoort bij de inboedel 22 mei 2012 #398 Ik zat ook al te kijken inderdaad. Helaas pindakaas. Volgende week dan maar
T trashmetal Forumbewoner 23 mei 2012 #399 dat songfestival kunnen we beter ook maar mee ophouden die onzin