Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je hebt ook wel gelijk maar ik vertrouw gewoon op mijn collega hij heeft er al zo veel gedaan en de motor loopt voor de rest gewoon goed en rijd ook goed maar ik let gewoon goed op het geluid en als dat erger wordt laat ik het direct vervangen.
Bij mij werd het eerst wel minder als hij warm was maar nu blijft hij tikken. Wordt wel iets minder als hij warm is en in combi met de radio hoor je t dan niet binnen. Behalve als je met de ramen open door een tunnel rijdt oid. Het lijkt wel erger te zijn geworden na de flush. Ik probeer er nu zo min mogelijk mee te rijden en de snelwegen te mijden. Het lijkt af en toe wel een trekker
was vergeten te vermelden dat de auto niet tikt als hij koud is.
Pas alleen als de motor warm is tikt er iets in het blok als hij stationair loopt, maak je meer als geeft bij stil staan dus meer als stationair,dan is het getik weg.
Zakt hij weer terug naar stationair toerental, dan begint het getik weer
oke :???: , heb het even aangepast :thumb maar je begrijpt het wel, als hij meer als stationair draait bedoel ik is het getik weg, dus met warme motor is het getik stationair hetzelfde als bij jou.
Vandaag wordt er dan uiteindelijk gekeken 'in de moter'. Het vermoeden van de monteur is een klepstoter of een tuimelaar. Het kan natuurlijk ook een klep zijn maar die kans lijkt klein aangezien er verder geen storingen zijn en er geen vermogensverlies is.. Spannendddd :???: