A ahrend Loopt hier de deur plat 27 jan 2012 #1 Ik merk sinds een week ofzo, dat ,als ik mijn achterklep opendoe,deze niet meer helemaal vanzelf omhoog gaat (tot halverwege),. Is dat, met iets van invetten/insmeren of inspuiten te verhelpen of zijn de veren aan vervanging toe ?
Ik merk sinds een week ofzo, dat ,als ik mijn achterklep opendoe,deze niet meer helemaal vanzelf omhoog gaat (tot halverwege),. Is dat, met iets van invetten/insmeren of inspuiten te verhelpen of zijn de veren aan vervanging toe ?
O opel-mark Hoort bij de inboedel 28 jan 2012 #2 Ik vermoed inderdaad ook dat een van de gasdempers slecht aan het worden is. Mark www.AstraTuningClub.nl
Ik vermoed inderdaad ook dat een van de gasdempers slecht aan het worden is. Mark www.AstraTuningClub.nl
A Astra H OPC-Line Post best veel 27 jan 2012 #3 Hoi Ahrend, Kan zijn met de kou je schokdempers om je klep omhoog te houden wat minder zijn. Nieuwe erop dan ben je eraf denk ik.
Hoi Ahrend, Kan zijn met de kou je schokdempers om je klep omhoog te houden wat minder zijn. Nieuwe erop dan ben je eraf denk ik.
S skip Komt weleens kijken 28 jan 2012 #5 Hier ook hetzelfde probleem. Zal wel aan de kwaliteit gasveren liggen denk ik
B bassie16V Komt hier geregeld 28 jan 2012 #6 Dan zijn het wel ruk dingen... Mijn H station is net 6 jaar oud....
O opel-mark Hoort bij de inboedel 29 jan 2012 #7 bij mijn astra G werden ze na een jaar of 7 ook al minder, ach een reden te meer om chromen te plaatsen mark www.AstraTuningClub.nl
bij mijn astra G werden ze na een jaar of 7 ook al minder, ach een reden te meer om chromen te plaatsen mark www.AstraTuningClub.nl