Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat heb ik nog niet geprobeerd, maar ga morgen eerst werken gelukkig halve dag en dan maar eens kijken als ik terug ben. Weet jij toevallig of dit probleem ook aan de EGR klep kan liggeN?? En waar deze te vinden is
Nee, EGR veroorzaakt geen blauwe rook of benzine lucht...
Bij mij zat de EGR aan de kant van de injectie(is moeilijk uit te leggen heb geen foto ervan), die heb ik toen afgedopt met zon pakking van de Opel garage maar hielp niks
Nee, EGR veroorzaakt geen blauwe rook of benzine lucht...
Bij mij zat de EGR aan de kant van de injectie(is moeilijk uit te leggen heb geen foto ervan), die heb ik toen afgedopt met zon pakking van de Opel garage maar hielp niks
omg, ik ben op dat gebied niet echt een sleutelaar. Kan veel zelf maar hier wil ik niet aan beginnen, heb ik weinig verstand van als het inlaatspruitstuk en gasklep erbij komen!!! Wat nu te doen??
omg, ik ben op dat gebied niet echt een sleutelaar. Kan veel zelf maar hier wil ik niet aan beginnen, heb ik weinig verstand van als het inlaatspruitstuk en gasklep erbij komen!!! Wat nu te doen??