S soepkiepe Forumbewoner 24 nov 2011 #1 hoorde net dat rtv drenthe offline was van wege een filmpje, wou hem hier toch ff neer zetten gaat om dit filmpje, maar goed dat er geen kids kijken. let ook gelijk ff op hoe diep de punt al in het water ligt [youtube:wyeco7el]
hoorde net dat rtv drenthe offline was van wege een filmpje, wou hem hier toch ff neer zetten gaat om dit filmpje, maar goed dat er geen kids kijken. let ook gelijk ff op hoe diep de punt al in het water ligt [youtube:wyeco7el]
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 25 nov 2011 #2 Oooh wie drijft daar kinderen, oooh wie drijft daar kinderen tzal die goede sint wel zijn hahaha
R RISL Forumbewoner 25 nov 2011 #3 Ik had 'm ook ff opgezocht, maar op de radio vertelden ze het wat spectaculairder dan dit... Ik denk dat zo'n heel Sinterklaaspak best zwaar wordt als het nat is...
Ik had 'm ook ff opgezocht, maar op de radio vertelden ze het wat spectaculairder dan dit... Ik denk dat zo'n heel Sinterklaaspak best zwaar wordt als het nat is...
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 25 nov 2011 #5 hahaha Die cameraman deed ook lekker zn best. Zat ie onzin te filmen terwijl er sensatie was!
A Astraman Hoort bij de inboedel 25 nov 2011 #6 Zie ginds komt de reddingsboot van sint nicolaas weer aan!