Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er mooi uit man. :thumb En zoals gebruikelijk weer lekker aan de slag :thumb
Mis alleen AFL op je lijst of zit dat in 't zicht en licht pakket :jerry :jerry Wellicht samen nog eens op pakken want wil 't ook nog steeds op m'n Vec :afro
Geweldig klaar met de studie :wors geeft rust en minder bekeuringen
Mijn cabio gaar prima, alleen dat keyless entry/start werkt af en toe niet.
Op een of andere manier kunnen ze het niet vinden als er nieuwe batterijen in de AB gaan is het stukken minder, zelfs haast weg maar na een tijdje begind het weer
@jwvanyperen: bij sommige VECTRA's komt het voor. Of het zo afgeleverd is uit de fabriek weet ik niet zeker. Maar goed je praat dan ook over een VECTRA
Thnx! Je moet gewoon zoeken op internet maar vooral ebay. Ze kosten alleen wel rond de €250. Het inbouwen is niet zo zeer het probleem maar je moet hem programmeren met de tech2. Maar als je wilt mag je me wel een pm sturen dan kan ik je helpen met zoeken en dan kan ik het wel voor je inbouwen en programmeren
Het zijn inderdaad matjes die je er zelf in kunt zetten. Zou je me via pm ff kunnen laten weten waar jij ze vandaag hebt? Ben ze wel tegengekomen maar zijn naar mijn mening nogal prijzig.