Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bij mij flink doorrijden precies 90. Rustig rijden 85 (bedrijfstemp). Ruim onder de 85 lijkt mij niet goed Gert. Nog nooit meegemaakt. Naald komt bij 80 pas omhoog. Dus of je sensor of thermostaat niet in orde!
@Nor wrote:Bij mij flink doorrijden precies 90. Rustig rijden 85 (bedrijfstemp). Ruim onder de 85 lijkt mij niet goed Gert. Nog nooit meegemaakt. Naald komt bij 80 pas omhoog. Dus of je sensor of thermostaat niet in orde!
sensor heb ik vannavond nieuwe ingezet dat was het dus niet doet met oude hetzelfde!!
@gertastra wrote:@Tech 1 wrote:Ziet er erg netjes uit voor een Signum van 2006 en zelfs met travel assistant :thumb , zag dat je hem uit Friesland had opgehaald.
ken je de auto, of had ik dat al ergens neer gezet dat hij uit Friesland kwam.
Nee, maar op je andere foto van de achterkant van je Signum bij photobucket,stond een fries garagebedrijf onder je nummerplaat.
Je staat er zelf ook,op gespiegeld in de lak van de achterklep
Bij de mijne krijg je ook altijd van die irritante reflecties als je de achterkant fotografeert.
Sorry,ik dacht dat het je eigen foto's waren,en dat je ze in Friesland gemaakt had,ik dacht al volgens mij staan er in twente niet van die moderne kleine windmolens.
Ik vind de achterkant van de Signum ook leuk,anders had ik wel een Vectra stw gekocht.
Maar je moet wel opletten op de spiegeling als je er een foto van maakt,maar ja mijn hobby is fotograferen dus ik kijk wat anders naar foto's
Is het nog gelukt met de temperatuur,heb ook even bij de mijne gekeken ,die loopt vlot op tot iets onder de 90 graden en blijft daar dan redelijk constant staan.
Met tegenwind op de snelweg zakt hij wel iets lager.