F FKsport Komt hier geregeld 3 dec 2011 #1 Zo, Van het astra gedeelte naar het Signum gedeelte (eerder een astra G 1.8 16v gereden, nu dan de overstap) Enkele picca''s voor introductie alhier:
Zo, Van het astra gedeelte naar het Signum gedeelte (eerder een astra G 1.8 16v gereden, nu dan de overstap) Enkele picca''s voor introductie alhier:
V vectra2004gts Post best veel 14 dec 2011 #3 :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup nice ride mooie signum
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 dec 2011 #8 @FKsport wrote:Haha, ruilen Jij hebt toch ook al 19 inch :thumb Klopt,maar een keer iets anders is ook mooi
@FKsport wrote:Haha, ruilen Jij hebt toch ook al 19 inch :thumb Klopt,maar een keer iets anders is ook mooi
F FKsport Komt hier geregeld 4 dec 2011 #9 Ik weet dat de OPC 19 inch mooi zijn en exclusief, ik ben er ook blij mee
G GTS Power Hoort bij de inboedel 4 dec 2011 #10 @FKsport wrote:Ik weet dat de OPC 19 inch mooi zijn en exclusief, ik ben er ook blij mee Klopt helemaal :thumbup Wees er maar zuinig op :thumb
@FKsport wrote:Ik weet dat de OPC 19 inch mooi zijn en exclusief, ik ben er ook blij mee Klopt helemaal :thumbup Wees er maar zuinig op :thumb
F FKsport Komt hier geregeld 4 dec 2011 #11 Daar zorg ik wel voor! Ruim genoeg parkeren en een halve meter van het trottoir afblijven Wil je koplampen wel ruilen hehe
Daar zorg ik wel voor! Ruim genoeg parkeren en een halve meter van het trottoir afblijven Wil je koplampen wel ruilen hehe
M marcooh Komt weleens kijken 6 dec 2011 #13 Mooie wagen FK! 3.0 V6 Cosmo? Veel plezier ermee gewenst!
G GTS Power Hoort bij de inboedel 6 dec 2011 #14 @FKsport wrote:Daar zorg ik wel voor! Ruim genoeg parkeren en een halve meter van het trottoir afblijven Wil je koplampen wel ruilen hehe heb ik nog een set van liggen :thumbup het is een set die bovenop iets verweerd is geweest en die ik aan het wedsanden en polijsten ben zodat ze weer als nieuw zijn :thumbup bij interesse pm :thumb
@FKsport wrote:Daar zorg ik wel voor! Ruim genoeg parkeren en een halve meter van het trottoir afblijven Wil je koplampen wel ruilen hehe heb ik nog een set van liggen :thumbup het is een set die bovenop iets verweerd is geweest en die ik aan het wedsanden en polijsten ben zodat ze weer als nieuw zijn :thumbup bij interesse pm :thumb
7 7hotdog8 Lid 14 dec 2011 #15 nette signum! zijn de meegespoten sideskirts en achterbumperlip niet van een facelift-model? de uitlaatpijpjes lijken iets dikker dan de mijne, zijn het origineel opel-pijpjes of sierstukken van de sierstukboer?
nette signum! zijn de meegespoten sideskirts en achterbumperlip niet van een facelift-model? de uitlaatpijpjes lijken iets dikker dan de mijne, zijn het origineel opel-pijpjes of sierstukken van de sierstukboer?
F FKsport Komt hier geregeld 15 dec 2011 #16 @7hotdog8 wrote:nette signum! zijn de meegespoten sideskirts en achterbumperlip niet van een facelift-model? de uitlaatpijpjes lijken iets dikker dan de mijne, zijn het origineel opel-pijpjes of sierstukken van de sierstukboer? Ik heb nog geen idee, heb hem nog niet zolang dus daar moet ik nog induiken.. Echter denk ik dat het grotendeels wel standaard is? :hmmz Zie deze link op andere site: http://forum.carclean.nl/cc_postst11606/New-daily-ride-Opel-signum-2003.aspx
@7hotdog8 wrote:nette signum! zijn de meegespoten sideskirts en achterbumperlip niet van een facelift-model? de uitlaatpijpjes lijken iets dikker dan de mijne, zijn het origineel opel-pijpjes of sierstukken van de sierstukboer? Ik heb nog geen idee, heb hem nog niet zolang dus daar moet ik nog induiken.. Echter denk ik dat het grotendeels wel standaard is? :hmmz Zie deze link op andere site: http://forum.carclean.nl/cc_postst11606/New-daily-ride-Opel-signum-2003.aspx
S stefanhaas Lid 9 jan 2012 #18 die uitlaten weet ik niet maar je dakspoiler komt wel bij irmscher vandaan voor meer info irmscher.nl
die uitlaten weet ik niet maar je dakspoiler komt wel bij irmscher vandaan voor meer info irmscher.nl