S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #1 Ik had een vraagje over een chrome sierstrip die achter op de achterklep zit van een astra g coupe. Is deze makkelijk te monteren? Weet één van jullie dat? Ik heb er namelijk niet 1 en ik vind dat wel mooier king: Gr. Skrm
Ik had een vraagje over een chrome sierstrip die achter op de achterklep zit van een astra g coupe. Is deze makkelijk te monteren? Weet één van jullie dat? Ik heb er namelijk niet 1 en ik vind dat wel mooier king: Gr. Skrm
B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 jan 2010 #2 Dan moet je ook het bijbehorende frame kopen, die zit met een soort nagels op de kofferklep. Op het frame klik en plak je de chromen strip weer. Al met al geen simpel klusje denk ik..
Dan moet je ook het bijbehorende frame kopen, die zit met een soort nagels op de kofferklep. Op het frame klik en plak je de chromen strip weer. Al met al geen simpel klusje denk ik..
S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #3 ja dat verhaal ken ik al van de dealer. maar je kan op internet ook een sierstrip halen met bevestigings strip om hem erop te maken. en heb sommige astra g 3drs ook met zon sierstrip gezien. hoe doen hun dat dan?
ja dat verhaal ken ik al van de dealer. maar je kan op internet ook een sierstrip halen met bevestigings strip om hem erop te maken. en heb sommige astra g 3drs ook met zon sierstrip gezien. hoe doen hun dat dan?
R robert_corsa Hoort bij de inboedel 6 jan 2010 #4 ik denk dat er ergens wel een cromekleurige strip te bestellen is met een lijmlaag aan de achterkant. dat idee heb ik zomaar.
ik denk dat er ergens wel een cromekleurige strip te bestellen is met een lijmlaag aan de achterkant. dat idee heb ik zomaar.
L Lamborghini Komt weleens kijken 6 jan 2010 #5 Je kunt bij meerdere winkels gewoon een chrome sierstrip kopen van verschillende mm hoogte. Kost niet veel en plak je er zo op. Je zal alleen die ronde hoeken ff netjes moeten afsnijden en klaar is ....kees?
Je kunt bij meerdere winkels gewoon een chrome sierstrip kopen van verschillende mm hoogte. Kost niet veel en plak je er zo op. Je zal alleen die ronde hoeken ff netjes moeten afsnijden en klaar is ....kees?
S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #6 mm kan maar ik zie mensen met irmscher sierstrip op een 3drs dus hoe doen ze dat dan? en die zijn gewoon al kant en klaar haha
mm kan maar ik zie mensen met irmscher sierstrip op een 3drs dus hoe doen ze dat dan? en die zijn gewoon al kant en klaar haha
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 6 jan 2010 #7 Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst
Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst
S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #8 origineel gepost door Blue-Dragon Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst heb jij dat ook gedaan blue dragon? omdat jij ook zon sierstrip hebt
origineel gepost door Blue-Dragon Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst heb jij dat ook gedaan blue dragon? omdat jij ook zon sierstrip hebt
B Baas J. Hoort bij de inboedel 6 jan 2010 #9 Ik heb de mijne gewoon erop gekit....van Irmscher inderdaad.
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 6 jan 2010 #10 origineel gepost door skrm origineel gepost door Blue-Dragon Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst heb jij dat ook gedaan blue dragon? omdat jij ook zon sierstrip hebt Ja die heb ik erook op zitten. En je kunt uit die strip er 2 uithalen..
origineel gepost door skrm origineel gepost door Blue-Dragon Adresje chroomsierlijst. http://www.carfantasy.nl/advanced_search_result.php?keywords=chroomsierlijst heb jij dat ook gedaan blue dragon? omdat jij ook zon sierstrip hebt Ja die heb ik erook op zitten. En je kunt uit die strip er 2 uithalen..
S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #11 okej en dat is gewoon kitten net zoals Baas J heeft gedaan bij zijn irmscher strip lijkt mij. maar blijft dat wel lekker zitten? en zit dat goed strak enz :wors
okej en dat is gewoon kitten net zoals Baas J heeft gedaan bij zijn irmscher strip lijkt mij. maar blijft dat wel lekker zitten? en zit dat goed strak enz :wors
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 6 jan 2010 #12 Zit met van die 3m tape vast en ja deze zit nu nog steeds muurvast.
S skrm Komt weleens kijken 6 jan 2010 #13 haha, okej dan weet ik wel zon beetje voldoende dankje king:
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 7 jan 2010 #15 origineel gepost door Blue-Dragon Ja die heb ik erook op zitten. En je kunt uit die strip er 2 uithalen.. Kan je ook nog vertellen hoe je er 2 uit heb gehaald ? Ben wel benieuwd
origineel gepost door Blue-Dragon Ja die heb ik erook op zitten. En je kunt uit die strip er 2 uithalen.. Kan je ook nog vertellen hoe je er 2 uit heb gehaald ? Ben wel benieuwd
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 7 jan 2010 #16 Lijkt me niet zo moeilijk .door midden snijden of knippen en je hebt 2 delen . Deze delen zijn lang genoeg voor de achterklep. En 1 deel heb ik verkocht aan Blue-Sport..
Lijkt me niet zo moeilijk .door midden snijden of knippen en je hebt 2 delen . Deze delen zijn lang genoeg voor de achterklep. En 1 deel heb ik verkocht aan Blue-Sport..
W wesley015 Post best veel 7 jan 2010 #17 Als er ruiten kit gebruikt word. Zit je met een ander probleem...... dat hij er niet meer heel er af te halen is. Dubbelzijdig tape is ook een optie maar is niet zo betrouwbaar als ruiten kit.
Als er ruiten kit gebruikt word. Zit je met een ander probleem...... dat hij er niet meer heel er af te halen is. Dubbelzijdig tape is ook een optie maar is niet zo betrouwbaar als ruiten kit.
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 8 jan 2010 #18 Met ruitenkit is die er volgens mij ook wel heel weer af te krijgen. Gebruik je er een dikke visdraad voor..
Met ruitenkit is die er volgens mij ook wel heel weer af te krijgen. Gebruik je er een dikke visdraad voor..
X XeRo Komt weleens kijken 8 jan 2010 #19 Gewoon een irmscher strip bestellen bij www.originalcarparts.nl is met een stripje 3m tape en bijgeleverde kit, past perfect en ziet er super uit!
Gewoon een irmscher strip bestellen bij www.originalcarparts.nl is met een stripje 3m tape en bijgeleverde kit, past perfect en ziet er super uit!