S speaker Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #1 Misschien leuk met dit weer om je vec te showen in de sneeuw. Ik trap af met deze:
P purple one Lid 18 dec 2009 #2 sorry die van mij staat binnen van week dus geen sneeuw foto kunnen maken
N Niko Komt weleens kijken 18 dec 2009 #5 Heb vanochtend ingeruild voor deze Vectra, nieuwste model: GTS, 1 Pk :thumbup
N Niko Komt weleens kijken 18 dec 2009 #6 zeker weten, makkelijk parkeren gebruikt niet veel ( 1 glas Gluh-wein / km) :angel king:
N Niko Komt weleens kijken 18 dec 2009 #7 Daarom haal ik ook geen 5 km, :agent, kan ook geen ongeluk krijgen king:
S sjouke Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #8 was gister nog erger (toen lag er een 30 cm bovenop) alleen was het gister avond te donker om nog mooie foto's te maken :thumbdown
was gister nog erger (toen lag er een 30 cm bovenop) alleen was het gister avond te donker om nog mooie foto's te maken :thumbdown
J Jerremy Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #9 sneeuw zit gewoon in je uitlaat joh Sjouke Maar is je wagen nou zo verlaagd !? Lijkt wel als of 'ie doorzakt.. Rijd dat nog een beetje zo ?? Kan me nauwelijks voorstellen. Of heb je airride ?
sneeuw zit gewoon in je uitlaat joh Sjouke Maar is je wagen nou zo verlaagd !? Lijkt wel als of 'ie doorzakt.. Rijd dat nog een beetje zo ?? Kan me nauwelijks voorstellen. Of heb je airride ?
J Jerremy Hoort bij de inboedel 18 dec 2009 #11 airride dus.. D8 al, dat kan toch niet normaal rijden zo...
C chrisvocht Komt weleens kijken 19 dec 2009 #14 hier lag 60 cm sneeuw ben toch wel erg blij met me winterbanden :wors:wors
wim-v6 Forumbewoner 19 dec 2009 #15 > Airride: De vec van sjouke word ook ingeset in twijzel als locale sneeuwschuiver... Willem