S Seth Loopt hier de deur plat 25 jun 2013 #923 Hier onze Alaskan Malamute. Hij luistert soms naar de naam Syco. Hier was ie 3.5 maandjes oud. en is nu de volle 3 jaren oud. "Malle moet" die zijn naam niet heeft gestolen. Grtz Seth
Hier onze Alaskan Malamute. Hij luistert soms naar de naam Syco. Hier was ie 3.5 maandjes oud. en is nu de volle 3 jaren oud. "Malle moet" die zijn naam niet heeft gestolen. Grtz Seth
M mantaboy1976 Komt weleens kijken 28 jun 2013 #924 Ook ons hondje er maar eens bij zetten. ze luistert naar de naam Dixie. Volgens de fokker is dit een kruising tussen een Friese Stabij en een Rottweiler. Hier is ze 9 weken oud en net een dag bij ons. En hier is ze al weer een jaar oud Mantaboy1976.
Ook ons hondje er maar eens bij zetten. ze luistert naar de naam Dixie. Volgens de fokker is dit een kruising tussen een Friese Stabij en een Rottweiler. Hier is ze 9 weken oud en net een dag bij ons. En hier is ze al weer een jaar oud Mantaboy1976.
A astraTD Forumbewoner 6 jul 2013 #925 Haar zusje zal vanavond/morgen gaan bevallen... drukke boel binnenkort.
F Fearless Forumbewoner 13 jul 2013 #927 Na lang wachten mochten we hem vandaag eindelijk ophalen. Hier is onze Dodge! Een 8 weken oude Amerikaanse Staffordshire terrier. Autorijden was geen naar iets, hij heeft zelfs lekker kunnen slapen. En na wat spelen en wat volk over de vloer is ie toch wel een beetje moe.
Na lang wachten mochten we hem vandaag eindelijk ophalen. Hier is onze Dodge! Een 8 weken oude Amerikaanse Staffordshire terrier. Autorijden was geen naar iets, hij heeft zelfs lekker kunnen slapen. En na wat spelen en wat volk over de vloer is ie toch wel een beetje moe.
B biancaatje Loopt hier de deur plat 17 jul 2013 #928 ow die bordeaux doggen en die staffords :wub :wub :wub :wub :wub Hummer blijft nog steeds me favo :wub
ow die bordeaux doggen en die staffords :wub :wub :wub :wub :wub Hummer blijft nog steeds me favo :wub
S Seth Loopt hier de deur plat 18 aug 2013 #929 @HardcoreHell wrote:@HardcoreHell wrote:Dit is onze Duitse Herder genaamd Diesel, geboortedatum 28-08-2007. In het water In de sneeuw In bed Als puppy Helaas hebben we diesel gisteren moeten laten inslapen. Hij had erg last van artrose. Hij is maar 6 jaar geworden. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4 † gecondoleerd met je verlies.
@HardcoreHell wrote:@HardcoreHell wrote:Dit is onze Duitse Herder genaamd Diesel, geboortedatum 28-08-2007. In het water In de sneeuw In bed Als puppy Helaas hebben we diesel gisteren moeten laten inslapen. Hij had erg last van artrose. Hij is maar 6 jaar geworden. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4 † gecondoleerd met je verlies.
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 18 aug 2013 #930 @HardcoreHell wrote:Dit is onze Duitse Herder genaamd Diesel, geboortedatum 28-08-2007. In het water In de sneeuw In bed Als puppy Helaas hebben we diesel gisteren moeten laten inslapen. Hij had erg last van artrose. Hij is maar 6 jaar geworden. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
@HardcoreHell wrote:Dit is onze Duitse Herder genaamd Diesel, geboortedatum 28-08-2007. In het water In de sneeuw In bed Als puppy Helaas hebben we diesel gisteren moeten laten inslapen. Hij had erg last van artrose. Hij is maar 6 jaar geworden. Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4
S Silver Loopt hier de deur plat 25 aug 2013 #931 @biancaatje wrote:ow die bordeaux doggen en die staffords :wub :wub :wub :wub :wub Hummer blijft nog steeds me favo :wub :thumb
@biancaatje wrote:ow die bordeaux doggen en die staffords :wub :wub :wub :wub :wub Hummer blijft nog steeds me favo :wub :thumb
T Tigra-Black Post best veel 26 aug 2013 #932 Leuk topic! Zal mijn maatje welke de passende naam Doodle heeft gekregen. Is in mei dit jaar 1 jaar geworden. Hier zat meneer bij me op schoot :jerry
Leuk topic! Zal mijn maatje welke de passende naam Doodle heeft gekregen. Is in mei dit jaar 1 jaar geworden. Hier zat meneer bij me op schoot :jerry
M mantadevil Hoort bij de inboedel 26 aug 2013 #933 Dit is mijn Maatje Shadow inmiddels al weer 5 jaar oud . heb haar als pup opgehaald
D DeMeistah Loopt hier de deur plat 26 aug 2013 #934 @mantadevil wrote:Dit is mijn Maatje Shadow inmiddels al weer 5 jaar oud . heb haar als pup opgehaald Een Saarloos Wolfshond?
@mantadevil wrote:Dit is mijn Maatje Shadow inmiddels al weer 5 jaar oud . heb haar als pup opgehaald Een Saarloos Wolfshond?
S Silver Loopt hier de deur plat 16 nov 2013 #938 nova 1.6, wat een geweldige foto daar in de bergen :wub
N nova1.6 Post best veel 16 nov 2013 #939 @Silver wrote:nova 1.6, wat een geweldige foto daar in de bergen :wub Thnx