S Silver Loopt hier de deur plat 1 nov 2012 #881 @Kitty78 wrote:@Silver wrote:@Kitty78 wrote:hahah grappige foto Hey Kitty leef je ook nog ja gelukkig wel hihi had laatst een foto op hyves gezet....denk daar reageer jij nog wel op tja Hyves..daar kom ik eigelijk nooit meer.
@Kitty78 wrote:@Silver wrote:@Kitty78 wrote:hahah grappige foto Hey Kitty leef je ook nog ja gelukkig wel hihi had laatst een foto op hyves gezet....denk daar reageer jij nog wel op tja Hyves..daar kom ik eigelijk nooit meer.
K Kitty78 Komt weleens kijken 1 nov 2012 #882 ik ook niet heel veel meer, tegenwoordig meer facebook hihi
P PeterNoFear Hoort bij de inboedel 1 nov 2012 #883 @soepkiepe wrote:hier 7 week toen we onze diesel net een dag hadden is inmiddels 7 maand, en ook wel 7x zo groot denk ik :angel heb helaas geen foto van hoe die nu is, zal binnenkort wel ff maken. voor wie het niet ziet... het is ene bouvier hij ligt op z'n kant, doet-ie dat altijd?
@soepkiepe wrote:hier 7 week toen we onze diesel net een dag hadden is inmiddels 7 maand, en ook wel 7x zo groot denk ik :angel heb helaas geen foto van hoe die nu is, zal binnenkort wel ff maken. voor wie het niet ziet... het is ene bouvier hij ligt op z'n kant, doet-ie dat altijd?
S soepkiepe Forumbewoner 1 nov 2012 #885 @PeterNoFear wrote:@soepkiepe wrote:hier 7 week toen we onze diesel net een dag hadden is inmiddels 7 maand, en ook wel 7x zo groot denk ik :angel heb helaas geen foto van hoe die nu is, zal binnenkort wel ff maken. voor wie het niet ziet... het is ene bouvier hij ligt op z'n kant, doet-ie dat altijd? als er nou een mooie schaars geklede dame op had gestaan had je zonder na denken je hoofd gedraaid, dus ik zie het probleem niet? :jerry :jerry :jerry
@PeterNoFear wrote:@soepkiepe wrote:hier 7 week toen we onze diesel net een dag hadden is inmiddels 7 maand, en ook wel 7x zo groot denk ik :angel heb helaas geen foto van hoe die nu is, zal binnenkort wel ff maken. voor wie het niet ziet... het is ene bouvier hij ligt op z'n kant, doet-ie dat altijd? als er nou een mooie schaars geklede dame op had gestaan had je zonder na denken je hoofd gedraaid, dus ik zie het probleem niet? :jerry :jerry :jerry
G Gerrit78 Komt hier geregeld 1 nov 2012 #887 Onze sufkop, een kruising Yorkshire Terrier/ Jack Russel.
T trashmetal Forumbewoner 8 dec 2012 #888 AAh wat grappig dat tongetje :jerry een york-russel mijn black&tan jack russel, Rover de mopshond van mn meis, Dunya erg grappig hondje kijkt ook zo scheel als wat bij mn voeten ligt Mojo kruising border collie en herder rover naast me en is er nog een sjors maar die ligt onder de bank
AAh wat grappig dat tongetje :jerry een york-russel mijn black&tan jack russel, Rover de mopshond van mn meis, Dunya erg grappig hondje kijkt ook zo scheel als wat bij mn voeten ligt Mojo kruising border collie en herder rover naast me en is er nog een sjors maar die ligt onder de bank
C corsakupesh Post best veel 8 dec 2012 #890 Hier foto van onze Buddy :wub En Laika... :angel [/URL][/img] Grt
T trashmetal Forumbewoner 9 dec 2012 #891 @Gerrit78 wrote:Vind dat schitterende honden die mopshonden. Vind het ook een supergrappig ding alleen jammer dat mopsjes last hebben van astma en dus ver wandelen zit er meestal niet in
@Gerrit78 wrote:Vind dat schitterende honden die mopshonden. Vind het ook een supergrappig ding alleen jammer dat mopsjes last hebben van astma en dus ver wandelen zit er meestal niet in
G Gerrit78 Komt hier geregeld 9 dec 2012 #892 Dat is minder, dat ze moeite hebben met ademen komt toch dat de neus zo kort is. Ik meen dit ergens eens een keer gelezen te hebben.
Dat is minder, dat ze moeite hebben met ademen komt toch dat de neus zo kort is. Ik meen dit ergens eens een keer gelezen te hebben.
W wimpell Komt weleens kijken 13 dec 2012 #895 het hondje wat bij mij thuis hoort kruising labrador appen-seller
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 13 dec 2012 #896 Nog een grappige gevonden van onze voormalige Jack Russel: En onze voormalige herder: Deze mishandelde dame is na het overlijden van onze herder door me pa in huis genomen (Jaja, we blijven zwak voor herders): En mijn doerakkies alweer de 2 jaar voorbij en aardig uitgegroeid nu :
Nog een grappige gevonden van onze voormalige Jack Russel: En onze voormalige herder: Deze mishandelde dame is na het overlijden van onze herder door me pa in huis genomen (Jaja, we blijven zwak voor herders): En mijn doerakkies alweer de 2 jaar voorbij en aardig uitgegroeid nu :
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 13 dec 2012 #897 onze hond.... rararar welk ras is dit ???? king:
N Nicky_GTS Komt weleens kijken 15 dec 2012 #898 Die heeft wel mooie kijkers zeg, beetje husky achtig. Is dit niet toevallig een welsh corgi?
M marijnl1988 Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #899 @Nicky_GTS wrote:Die heeft wel mooie kijkers zeg, beetje husky achtig. Is dit niet toevallig een welsh corgi? nee dat is het niet... dit is een apart beestje het is een dian dog.... :afro
@Nicky_GTS wrote:Die heeft wel mooie kijkers zeg, beetje husky achtig. Is dit niet toevallig een welsh corgi? nee dat is het niet... dit is een apart beestje het is een dian dog.... :afro
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 16 dec 2012 #900 @marijnl1988 wrote:@Nicky_GTS wrote:Die heeft wel mooie kijkers zeg, beetje husky achtig. Is dit niet toevallig een welsh corgi? nee dat is het niet... dit is een apart beestje het is een dian dog.... :afro Neigt ook meer naar een "wolf hybrid".. Of dat i.c.m. husky Als ik tenminste afga op kleuring, bouw, lange poten slank lijfje.
@marijnl1988 wrote:@Nicky_GTS wrote:Die heeft wel mooie kijkers zeg, beetje husky achtig. Is dit niet toevallig een welsh corgi? nee dat is het niet... dit is een apart beestje het is een dian dog.... :afro Neigt ook meer naar een "wolf hybrid".. Of dat i.c.m. husky Als ik tenminste afga op kleuring, bouw, lange poten slank lijfje.