Nou vandaag zonder problemen hond daar opgehaald en oude baasje was helemaal in tranen bij weer zien..
Eenmaal op snelweg naar huis, nog een hondje gered:
Rijden op de A1 lekker relexted en wel en zie ineens langs de vluchtstrook wat rennen..
Kijk, kijk weer voor me en bedenk me ineens WTF?!? Hond op snelweg, iedereen ziet het tegelijk en mijn vriend roept ineens: Stoppen! Springen allen uit de auto en ik direct politie bellen.
Me vriend richting de hond gelopen, maar hond twijfelde.. Toen door zijn knieen gegaan en ja hoor! Ze kwam, dus meteen aangelijnd.
Ondertussen politie gesproken, dus huppel ook naar mijn vriend om hem door te geven dat ze eraan komen..
Politie ter plaatse en vroegen als eerst: "kan ze niet met u mee?", dus wij geven aan dat dat helaas niet gaat, waarop politie meteen ruimte maakte voor de berner sennen om met hun mee te gaan, zodat ze naar het asiel gebracht kon worden.
Arme beeste was echt koud en kwam echt helemaal tegen me aankruipen en ze was mank..
Maar goed, ze zit vanavond veilig en warm en met een happie voer in elk geval is een asiel, maar alles beter als die snelweg!
Voorbeeldfoto: