Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wij hebben een Jack Russel, die moet springen om vooruit te komen hier, ligt 15 cm sneeuw, maar ze staat ongeveer 10 cm van de grond af, reken maar uit. :jerry
ja jari is echt een mooie staff... hoop dat chevy ook zo breed gaat worden... hij heeft nu ontdekt hoe hij zelf de bank op komt dus das ook niet meer veilig hihihi we zetten hem altijd op de grond als we wat eten of snacken ofzo op de bnk maar hij springgt ernu zelf weer op hahahahahahaha
hij begint ook wat rustiger te worden met de kids... vooral de kleinste is helemaal gek met hem/... zie foto's hihi
ja jari is echt een mooie staff... hoop dat chevy ook zo breed gaat worden...
het is een lekker ding hoor, maar als ik zo naar zijn koppie kijk denk ik dat hij meer een Terrier bouw heeft dan een Bull bouw zoals Jari, ben benieuwd hoe hij uit gaat groeien want kan er natuurlijk mega naast zitten.......maar dan nog...is het een leuk ding
ja idd lijk me wel lachen een of hondenmeeting hihi
chevy krijgt alleen inene zwarte vlekjes op zijn witte oor... dus hij blijft denk ik iet helemaal wit.. hij is zich hier nu flink aan t uitleven met zo'n flosstouw heb hij nog gekregen met de kerst.....
Hoe doen Stafforts en ander soort "vecht" honden het sociaal gezien met andere/vreemde beesten? Of is dat echt gewoon puur opvoeden? Ik heb ook al een paar lieve/sociale Dobermann of een Rotkwijlers gezien.