Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
lekker hey dat kwijlen hahah en die foto daaronder...geweldig die gezichtsuitdrukkingen van honden.....je kan er zo een stripverhaal bij verzinnen haha
lekker hey dat kwijlen hahah en die foto daaronder...geweldig die gezichtsuitdrukkingen van honden.....je kan er zo een stripverhaal bij verzinnen haha
ja geweldig he, kwijlen doet ie alleen bij ''zware'' inspanningen, en eten en drinken... naja het hoort bij het ras.
jouw hond is ook een stoer ding zeg, tof beest:thumbup
dank je wel, ben er ook trots op, vorige week zijn we getrouwd en ik wilde absoluut foto's met hem erbij, toen we naar die plek reden dacht ik nog.....nou daar gaan we, hij zal wel niet willen luisteren, me jurk zal wel gelijk vies zijn......maar het was op dat moment echt een wereld hond, foto's zijn ook super geworden, zal er 1 hier plaatsen
haha, ja hier ook 1 die graag autorijdt, als hij op de bijrijderstoel mag is het net de koning zelf haha gaat ie helemaal statig zitten en heel verwaand kijken naar andere mensen haha, achterin zit ie graag precies in het midden zodat ie toch kan meekijken
En ook bij Jari zijn de motorrijders de klos hahaha
denk dat we dat zoiezo alle 3 hebben met het ras wat we hebben....mensen zijn al bevooroordeeld door die rotte media, maar zodra ze je hond leren kennen is het ineens...ooohhhh hij is eigenlijk hartstikke lief joh!!
denk dat we dat zoiezo alle 3 hebben met het ras wat we hebben....mensen zijn al bevooroordeeld door die rotte media, maar zodra ze je hond leren kennen is het ineens...ooohhhh hij is eigenlijk hartstikke lief joh!!
Niet alleen bij jullie ras,
Bij mijn Rottweiler lopen de meeste mensen er toch ook liefst met een grote boog omheen, terwijl dit ook gewoon een geschikt (lees niet verpest) beest is.
Hij is gewoon waaks, aggresief is ie ook niet, behalve wanneer het savonds donker is en het hek dicht zit. Want dan doet ie zijn werk.
Niet alleen bij jullie ras,
Bij mijn Rottweiler lopen de meeste mensen er toch ook liefst met een grote boog omheen, terwijl dit ook gewoon een geschikt (lees niet verpest) beest is.
Hij is gewoon waaks, aggresief is ie ook niet, behalve wanneer het savonds donker is en het hek dicht zit. Want dan doet ie zijn werk.