Show your Bordeaux Dog

;) m'n pupje,

028.jpg

hier net 14 mnd oud.

Onze teef zal ik nogs op een goede foto zetten

Joy_en_Hummer_en_Angel_015.jpg

de teef

024.jpg

@foofighter wrote:Is alweer een jaar geleden, dus het grootste verdriet is alweer voorbij, maar je mist toch wat in huis. Maar hij had hartfalen,

waarschijnlijk aangeboren. Maar het wordt pas merkbaar na ongeveer 2 jaar. Dus toen we het merkte was zijn hart al zo slecht,

dat ie nog net een jaar te leven had doormiddel van medicatie.

Gelukkig hebben nog goede herinneringen en fotos van hem, maar het blijft klote :(

Tuurlijk blijft het klote. Zal nog wel een hele tijd klote voelen. Ik leef met je mee bro!

Misschien beetje oneerbiedige vraag op dit moment.. Maar komt er nog een (keer een) Bordeaux Dog?

@BlueAstraG wrote:@foofighter wrote:Is alweer een jaar geleden, dus het grootste verdriet is alweer voorbij, maar je mist toch wat in huis. Maar hij had hartfalen,

waarschijnlijk aangeboren. Maar het wordt pas merkbaar na ongeveer 2 jaar. Dus toen we het merkte was zijn hart al zo slecht,

dat ie nog net een jaar te leven had doormiddel van medicatie.

Gelukkig hebben nog goede herinneringen en fotos van hem, maar het blijft klote :(

Tuurlijk blijft het klote. Zal nog wel een hele tijd klote voelen. Ik leef met je mee bro!

Misschien beetje oneerbiedige vraag op dit moment.. Maar komt er nog een (keer een) Bordeaux Dog?

We willen het wel, alleen dit moment is het niet echt handig meer. Veels te druk met werken, en dat komt niet ten goede van de pup. Maar mocht er

weer een hond komen dan wordt het een Bordeauxdog of Rottweiler.

@BlueAstraG wrote:@boyanka: wat een prachtige honden! PRACHTIG!

De "pup" op de eerste foto houdt zeker erg van Opel of niet? :kewlpics

niet echt, meestal tilt hij z'n poot op en zeikt hij er tegen aan. Maar als ik m'n dodge start dan staat hij al te springen om mee te mogen.

Silver wrote:
@boyanka, erg mooie doggies king:

hier nog een fotootje van mijzelf en Hummer op Spa francorchamps.

Hummer ziet er ook mooi uit, m'n pupje heet ook hummer maar ik denk dat we hem beter ram hadden kunnen noemen. Hij ramt alles aan de kant.

Ik blijf het zeggen maar the fuck, wat is dat een beauty zeg!

Mooie foto's, Pink ligt heel vaak zo te slapen. Nu toevallig ook. En ze snurkt erg hard op het moment :P

@blue astra,

Ik heb begrepen dat Sevenum echt belachelijk druk is. Zou daar dus wel ff rekening mee houden als je je hond mee wil nemen, lijkt mij namelijk niet leuk voor zo'n beestje ;)

Top dat je meedenkt, zal dit meenemen in de beslissing en uiteraard ook voorleggen en bespreken met het vrouwtje :thumb

Hoe zijn jouw gedachten daarover Silver?

Ja.. ik neem Hummer ook niet mee naar een groot druk evenement, maar wij hebben het voordeel dat mijn schoonouders vlakbij wonen, en dat die dan

af en toe ff gaan kijken bij de hond en uitlaten, zodat wij de hele dag weg kunnen.

dan zit dat beest niet heel de dag alleen.

@BlueAstraG wrote:Ik blijf het zeggen maar the fuck, wat is dat een beauty zeg!

Mooie foto's, Pink ligt heel vaak zo te slapen. Nu toevallig ook. En ze snurkt erg hard op het moment :P

Ja dat zeg jij nou... maar als echte BD klopt er geen moer van, zijn staart is te kort en die witte vlek op zijn borst is ook helemaal weg..

Nou en, het is een ontzettend prachtbeest. Ben helemaal in love!

En zal ook jouw mening meenemen wat betreft Sevenum en Pink. Thanks!

4,5jaar geleden klopt trouwens niet..want hier was ie geen half jaar haha, hooguit een paar maanden.

Nu mag iemand ander weer king:

Terug
Naar boven