S schuitje Loopt hier de deur plat 21 dec 2011 #21 ja dat waren die ja. zijn chroom gecoat. heb nog wel een foto voor je van de losse velgen als je die wil.
ja dat waren die ja. zijn chroom gecoat. heb nog wel een foto voor je van de losse velgen als je die wil.
C corsaforever Post best veel 22 dec 2011 #22 GSI met GT 13 inch verbreed Mijn GT 14 inch verbreed Hier nog origineel En hier zijn ze klaar voor onder de corsa a beide auto's heb ik niet meer maar er zaten wel leuke wielen onder groeten
GSI met GT 13 inch verbreed Mijn GT 14 inch verbreed Hier nog origineel En hier zijn ze klaar voor onder de corsa a beide auto's heb ik niet meer maar er zaten wel leuke wielen onder groeten
C corsaforever Post best veel 22 dec 2011 #23 GSI met GT 13 inch verbreed Mijn GT 14 inch verbreed Hier nog origineel En hier zijn ze klaar voor onder de corsa a beide auto's heb ik niet meer maar er zaten wel leuke wielen onder groeten
GSI met GT 13 inch verbreed Mijn GT 14 inch verbreed Hier nog origineel En hier zijn ze klaar voor onder de corsa a beide auto's heb ik niet meer maar er zaten wel leuke wielen onder groeten
E EppeRRR Komt weleens kijken 22 dec 2011 #24 Aangezien ik hier ook een BMW voorbij heb zien komen... 14x8" met standaard et35 (na verbreding et20) en 195/45 Uniroyal Rainsport 2 bandjes
Aangezien ik hier ook een BMW voorbij heb zien komen... 14x8" met standaard et35 (na verbreding et20) en 195/45 Uniroyal Rainsport 2 bandjes
E EppeRRR Komt weleens kijken 22 dec 2011 #25 Aangezien ik hier ook een BMW voorbij heb zien komen... 14x8" met standaard et35 (na verbreding et20) en 195/45 Uniroyal Rainsport 2 bandjes
Aangezien ik hier ook een BMW voorbij heb zien komen... 14x8" met standaard et35 (na verbreding et20) en 195/45 Uniroyal Rainsport 2 bandjes
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #26 @tweetyk25 wrote:@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor Via Molenaar? Wie weet kom ik even kijken met wat man :thumbup M'n ex golfje op staaltjes: Uploaded with ImageShack.us
@tweetyk25 wrote:@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor Via Molenaar? Wie weet kom ik even kijken met wat man :thumbup M'n ex golfje op staaltjes: Uploaded with ImageShack.us
E Emiel-Manta Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #27 @tweetyk25 wrote:@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor Via Molenaar? Wie weet kom ik even kijken met wat man :thumbup M'n ex golfje op staaltjes: Uploaded with ImageShack.us
@tweetyk25 wrote:@schuitje wrote:heej die heb ik zien rijden op weese :jerry ging lekker derde kerstdag ben ik weer aanwezig dan gaan we er weer voor Via Molenaar? Wie weet kom ik even kijken met wat man :thumbup M'n ex golfje op staaltjes: Uploaded with ImageShack.us
E EppeRRR Komt weleens kijken 23 dec 2011 #28 Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"
E EppeRRR Komt weleens kijken 23 dec 2011 #29 Bliksems Emiel, wat had je achter zitten dan? 9,5"? Voorop lijkt het 8"
R RISL Forumbewoner 23 dec 2011 #30 Die Golf is wel superdik! Maar ik neem aan dat je daarmee niet door de apk komt?
R RISL Forumbewoner 23 dec 2011 #31 Die Golf is wel superdik! Maar ik neem aan dat je daarmee niet door de apk komt?
F Fearless Forumbewoner 23 dec 2011 #32 Dat zal dr om spannen zo te zien. ff simpel meten met een lat en een rolmaat....3cm max.
F Fearless Forumbewoner 23 dec 2011 #33 Dat zal dr om spannen zo te zien. ff simpel meten met een lat en een rolmaat....3cm max.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 23 dec 2011 #34 verbrede renault partner velgen. 8j en 8.5j moeten alleen wel opgeknapt worden.
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 23 dec 2011 #35 verbrede renault partner velgen. 8j en 8.5j moeten alleen wel opgeknapt worden.
R RISL Forumbewoner 23 dec 2011 #36 Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.
Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.
R RISL Forumbewoner 23 dec 2011 #37 Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.
Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven.
J jwmanta Post best veel 23 dec 2011 #38 voorste helft van renault achterste helft van partner :jerry
J jwmanta Post best veel 23 dec 2011 #39 voorste helft van renault achterste helft van partner :jerry
S sebastiaankadettcabriogsi Hoort bij de inboedel 23 dec 2011 #40 @RISL wrote:Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven. dat dacht ik eerst ook, toch is het zo peugeot partner is 4x108
@RISL wrote:Uhm, een Renault Partner bestaat niet, het is een Peugeot Partner of een Renaul Kangoo, om in dezelfde categorie te blijven. dat dacht ik eerst ook, toch is het zo peugeot partner is 4x108