J Jerremy Hoort bij de inboedel 20 jul 2007 #41 Origineel gepost door Blue-Dragon :jerry:jerry Oh heb jij die dan.. gr gerrit, Haha! Jah, nog steeds, en ze blijven ook, vind ze nog steeds mooi en ben er zekers nog niet op uitgekeken :thumbup
Origineel gepost door Blue-Dragon :jerry:jerry Oh heb jij die dan.. gr gerrit, Haha! Jah, nog steeds, en ze blijven ook, vind ze nog steeds mooi en ben er zekers nog niet op uitgekeken :thumbup
S sjappie0162 Komt weleens kijken 22 jul 2007 #42 Steffan BCW Velgen voor 8 J et 15 215-40-14 achter 9J et 20 215-40-14
P pipi Lid 22 jul 2007 #43 ze staan al in andere topics maar kon ze toch niet achterhouden :wub voor 8j*15 met 195/50/15 achter 8j*15 met 205/50/15 totaalplaatje
ze staan al in andere topics maar kon ze toch niet achterhouden :wub voor 8j*15 met 195/50/15 achter 8j*15 met 205/50/15 totaalplaatje
D DevilraY Post best veel 8 aug 2007 #44 Originally posted by Jo @jo, Heb je van dit type velg, toevallig een setje te koop??
P Pablo Komt weleens kijken 8 aug 2007 #45 Dit zit er nu onder, maar ik ga toch echt zoeken naar wat anders!!!!!
K kadeddilac Post best veel 23 aug 2007 #48 mijn orginele calibra velgen. zeer veel gezien, maar toch bijzonder dankzij de staat waarin ze verkeren (lees: schade vrij)king:
mijn orginele calibra velgen. zeer veel gezien, maar toch bijzonder dankzij de staat waarin ze verkeren (lees: schade vrij)king:
C cooperdude Post best veel 23 aug 2007 #49 Hier een aantal van mij/ons... Combo 'oude' velgen 15" Combo 'nieuwe' 17" Corsa, 14" Rekord, 13" mini, 13" Superlights mini, 10" dunlop
Hier een aantal van mij/ons... Combo 'oude' velgen 15" Combo 'nieuwe' 17" Corsa, 14" Rekord, 13" mini, 13" Superlights mini, 10" dunlop
G Gratje Lid 25 aug 2007 #50 Mijn trotse velgjes Ik MOEST ze er gewoon even op zetten, en ook deze, geheel schadevrij
D Dirk Post best veel 7 sep 2007 #55 volgens mij heb ik nog ergens de naafkappen voor die velgen liggen :hmmz zal es ff zoeken, u2u wel als ik wat heb.
volgens mij heb ik nog ergens de naafkappen voor die velgen liggen :hmmz zal es ff zoeken, u2u wel als ik wat heb.
M mayhem Hoort bij de inboedel 7 sep 2007 #56 Origineel gepost door Dirk dat zijn beste ankers mag wel ook, kijk maar in zijn profiel op de roestryderzz site:wors http://www.roestryderzz.nl/leden/RST/rst.htm
Origineel gepost door Dirk dat zijn beste ankers mag wel ook, kijk maar in zijn profiel op de roestryderzz site:wors http://www.roestryderzz.nl/leden/RST/rst.htm
M mayhem Hoort bij de inboedel 7 sep 2007 #58 laatste keer dat ik m zag lag de let erin, maar was zijn bakkineet gebroken oid. hij rijd iig wel met let, volgens mij nog standaard.
laatste keer dat ik m zag lag de let erin, maar was zijn bakkineet gebroken oid. hij rijd iig wel met let, volgens mij nog standaard.
P Pablo Komt weleens kijken 7 sep 2007 #59 Origineel gepost door bigsexy Origineel gepost door cooperdude Hier een aantal van mij/ons... Rekord, 13" mooie rekord... helemaal mijn stijl.... Inderdaad vet:thumbup, welke maten zijn dit??
Origineel gepost door bigsexy Origineel gepost door cooperdude Hier een aantal van mij/ons... Rekord, 13" mooie rekord... helemaal mijn stijl.... Inderdaad vet:thumbup, welke maten zijn dit??
L Leen Komt weleens kijken 8 sep 2007 #60 mattig ssf 13" zo te zien, 7j breed. heb ze zelf onder mn golf (jaja ) liggen