Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedemorgen ik ben sinds gisteren in het bezit van een opel signum 2.2 z22 nu krijg als ik 5 minuten aan het rijden ben de melding van band rechts voor teweinig lucht ik weet dat dit de sensor is maar nu ging vanmorgen ook een olie kannetje branden in het oranje me oliepeil is iets meer dan 3/4vol op stok zou dit de oliedruksensor zijn of iets anders zelfde motor als een vectra c
HarryBarry wrote:
Na acht jaar en met 262K op de klok, heb ik mijn Opel Vectra GTS 2.2i 16V Elegance moeten verkopen. Ik had al een aantal GoPro filmpjes gemaakt en hiervan het een een compilatie gemaakt als tribute aan de GTS
Deze ‘roadmovie’ is te vinden op YouTube:
Leuk filmpje,goeie muziek,sommige punten komen me bekend voor
[/quote]
[quote quote=18369882]Leuk man @harrybarry , en wat rij je nu…?[/quote]
Thnx voor de complimenten. Meer GoPro filmpjes gaan nog wel volgen, is namelijk erg leuk om de films te maken en te monteren.
Ik rijd nu een Insignia 1.6T business Edition uit 2011 en hopelijk volgend jaar ook mijn gerestaureerde Kadett Coupé uit 1978
Goedendag mijn naam is Dennis en nieuw op het forum.
Sinds 2 weken in bezit van een Vectra GTS 2.2-16V DTI automaat.
Heerlijke auto om in te rijden. :yahoo:
Ik heb de probleem dat mijn auto niet wilt starten en als deze start gaat ie in noodloop op 1400 rpm.
Ik heb deze uitgelezen foutcode
P0340 (nokkenassensor)
Deze vervangen die is weg.
Nu p1120 (gas position sensor 1)
Gaspedaal vervangen.
Nog steeds niks oom maar LLM vervangen en gasklephuis vervangen
Dacht dit moet wel helpen maar helaas.
Nu de ecu vervangen nog steeds niks en ik heb geen idee wat het nog kan zijn. Misschien moet ik de zekering kast schoon maken maar lijkt mij onwaarschijnlijk :help:
Pas een dikke Vectra C uit 2007 aangeschaft.
Executive uitvoering, V6, automaat, zo'n beetje alle opties op n schuifdak na, irmscher spoilerpakket.
Dealer onderhouden, paar kleine schoonheidsfoutjes aan de buitenkant, wel beetje hoge km stand van 219.500.
Potverdikkie wat rijdt dat lekker zeg.
Hiervoor een Swiffert sport gehad en daarvoor een Vectra B sport uit 2001.
De Vectra C stond al een tijdje op mn verlanglijstje nadat de B kapot liep en ik uit nood de Swift moest kopen.
Naast de Vectra heb ik nog een Opel Monza 1979 (2.8, automaat en is te koop) en een Chevrolet K30 (6.2 V8 diesel).
Na de laatste vectra b2 station en corca c diesel gekocht... Steinmetz uitgevoerd... Deze een jaar gereden met veel plezier moest hij weg omdat ik ineens in elkaar zakte ( bleek dus ms te hebben) omdat ik in een rolstoel terecht kwam een meriva a aangeschaft... Vrouwtje vond hem heerlijk rijden maar aangezien ik een jaar op een aangepaste vaste rolstoel moest wachten deze 3 weken geleden ingeruild voor een vectra c1 caravan automaat en hier kan ik zelf weer in rijden ?meer ruimte voor de rolstoel.. En boodschappen kunnen er ook nog bij... Dus ben weer terug op t bekende nest... Afgelopen 3 weken dus ook bezig geweest om de vectra weer naar eigen smaak te maken... Android radio erin.. Carbon wat binnen geplakt was verwijderd, vloermatjes erin pennetje voor t lampje in het handschoenenkastje geplaatst, carbon op de deur stijlen geplakt, gister nieuwe velgjes plus nieuwe rubbers erom en vandaag de koplampen gepolijst... ??