D DKvectra Komt weleens kijken 3 aug 2014 #5.342 Ik ben dan op vakantie . Ik ga wel naar Lelystad 14 september. Kom jij ook ik wil de jouwe ook graag zien vooral met die dikke velgen
Ik ben dan op vakantie . Ik ga wel naar Lelystad 14 september. Kom jij ook ik wil de jouwe ook graag zien vooral met die dikke velgen
D DKvectra Komt weleens kijken 3 aug 2014 #5.344 Ik hoop dat jij er dan ook bent met die dikke vec :agent
B -BlendjuH- Hoort bij de inboedel 4 aug 2014 #5.347 Leuk ... Weer een Belg ( Halve nou ja 3 kwart nederlander ) op de meeting king: En ben benieuwd naar je veccie DK :thumb
Leuk ... Weer een Belg ( Halve nou ja 3 kwart nederlander ) op de meeting king: En ben benieuwd naar je veccie DK :thumb
S Siedo Lid 6 aug 2014 #5.350 Mooie Vec, juniorbelg. De rest overigens ook... binnenkort de mijne eens showen.
P POLOKEN Komt weleens kijken 7 aug 2014 #5.351 De mijne hier nog es bijzetten na de vele update's nu.
P Punch Komt weleens kijken 10 aug 2014 #5.352 Kom jullie vectras en andere opels maar showen op Germanized Carfest op 24 Augustus in Hechtel Adres Byvoetstraat Hechtel Belgie van 10h-16h Alles van Duitse Makelij is welkom Website www.Germanized.be
Kom jullie vectras en andere opels maar showen op Germanized Carfest op 24 Augustus in Hechtel Adres Byvoetstraat Hechtel Belgie van 10h-16h Alles van Duitse Makelij is welkom Website www.Germanized.be
S Siedo Lid 10 aug 2014 #5.354 En dit is de mijne. Vorige week zaterdag opgehaald, vandaag even extra gewassen en een paar foto's geschoten.
En dit is de mijne. Vorige week zaterdag opgehaald, vandaag even extra gewassen en een paar foto's geschoten.
R remutr Loopt hier de deur plat 11 aug 2014 #5.355 Dat is een hele nette! Daarmee kan je weer veel veilige kilometers maken.
S Siedo Lid 12 aug 2014 #5.356 Ik ben er ook erg tevreden mee. Ligt als een blok op de weg. Heb laatst de 135.000 kilometer bereikt, dus hij kan zeker even mee, als diesel zijnde. Ik vind wel dat 100pk in zo'n zware auto wat weinig is. Het gaat prima mee, maar mijn vorige auto had 50pk en 100kg minder... Ik ga me eens verdiepen in chippen en wat budget vrijspelen. Dat gaat wel even duren.
Ik ben er ook erg tevreden mee. Ligt als een blok op de weg. Heb laatst de 135.000 kilometer bereikt, dus hij kan zeker even mee, als diesel zijnde. Ik vind wel dat 100pk in zo'n zware auto wat weinig is. Het gaat prima mee, maar mijn vorige auto had 50pk en 100kg minder... Ik ga me eens verdiepen in chippen en wat budget vrijspelen. Dat gaat wel even duren.
R remutr Loopt hier de deur plat 12 aug 2014 #5.357 Over chippen, turbo,s en wegligging van een diesel moet je een bij jraaf vragen, die heeft een hele mooie en snelle diesel.
Over chippen, turbo,s en wegligging van een diesel moet je een bij jraaf vragen, die heeft een hele mooie en snelle diesel.
T Turbo-Dreams Komt weleens kijken 12 aug 2014 #5.358 Vandaag de ramen laten blinder, en Turbo sticker laten plakken. Twijfel alleen nog over de Turbo sticker, misschien iets te groot, graag jullie mening. Ook zelf een stickertje op de achterraam geplakt
Vandaag de ramen laten blinder, en Turbo sticker laten plakken. Twijfel alleen nog over de Turbo sticker, misschien iets te groot, graag jullie mening. Ook zelf een stickertje op de achterraam geplakt
D DG80 Komt weleens kijken 12 aug 2014 #5.359 @Siedo wrote:En dit is de mijne. Vorige week zaterdag opgehaald, vandaag even extra gewassen en een paar foto's geschoten. Hele mooie auto! Maar hij komt inderdaad toch echt een hoop pk's tekort
@Siedo wrote:En dit is de mijne. Vorige week zaterdag opgehaald, vandaag even extra gewassen en een paar foto's geschoten. Hele mooie auto! Maar hij komt inderdaad toch echt een hoop pk's tekort
R remutr Loopt hier de deur plat 13 aug 2014 #5.360 Ik zou de turbo sticker vervangen door de Opel forum.nl sticker haha!