K Kadett 1.5-TD 4Deurs Post best veel 4 jul 2014 #5.303 Mijn Vectra sinds een dikke maand nu (GTS 1900 cdti): En tegenover mijn Kadett:
R remutr Loopt hier de deur plat 15 jul 2014 #5.304 Je good old kadette ziet er zo op de foto nog top uit, die velgen zie je niet vaak meer. En de Vectra tja dat is echt een prachtige verschijning.
Je good old kadette ziet er zo op de foto nog top uit, die velgen zie je niet vaak meer. En de Vectra tja dat is echt een prachtige verschijning.
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 16 jul 2014 #5.305 mag ie er ook bijna bij tussen? Sent from my iPhone using Tapatalk
D DennisD Post best veel 16 jul 2014 #5.307 Ziet er goed uit Bart, ga je nog de naamlijsten ontchromen?
V vectrabelg Komt weleens kijken 18 jul 2014 #5.311 Vanochtend snel even een plaatje geschoten! Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
S Seth Loopt hier de deur plat 18 jul 2014 #5.312 Ga morgen de mijne terughalen van Berkel en Rodenrijs na een zware operatie uitgevoerd dankzij Carlo en Wim! :wors Ook ineens :kewlpics maken.
Ga morgen de mijne terughalen van Berkel en Rodenrijs na een zware operatie uitgevoerd dankzij Carlo en Wim! :wors Ook ineens :kewlpics maken.
C Corsa_B_66 Post best veel 19 jul 2014 #5.313 @ seth, heb hem laats gezien 5 juli daar, rijd je zelf op redbull ofzo hele deur zat vol met redbull blikjes :jerry
@ seth, heb hem laats gezien 5 juli daar, rijd je zelf op redbull ofzo hele deur zat vol met redbull blikjes :jerry
S Seth Loopt hier de deur plat 19 jul 2014 #5.314 Haha. Ja das zowat het enige war ik drink. Heb zelfs op het werkndie bijnaam al gekregen na een paar dagen dienst :jerry
Haha. Ja das zowat het enige war ik drink. Heb zelfs op het werkndie bijnaam al gekregen na een paar dagen dienst :jerry
S Seth Loopt hier de deur plat 19 jul 2014 #5.315 Haha. Ja das een beetje mijn verslaving :angel Heb je het gemerkt? :jerry
S Seth Loopt hier de deur plat 20 jul 2014 #5.317 Nog niet af (work in progress) maar toch hierbij al met de nieuwe velgen Wat moet er nog aan gebeuren: - Gecleande kofferklep moet er op (dus spoiler gaat ook nog weg) - Achterraamspoiler erop - Xenon in mistlampen - Herspuiten (weet nog niet 100% in welke kleur) - Nieuwe ICE Grtz Seth
Nog niet af (work in progress) maar toch hierbij al met de nieuwe velgen Wat moet er nog aan gebeuren: - Gecleande kofferklep moet er op (dus spoiler gaat ook nog weg) - Achterraamspoiler erop - Xenon in mistlampen - Herspuiten (weet nog niet 100% in welke kleur) - Nieuwe ICE Grtz Seth
V vectrabelg Komt weleens kijken 20 jul 2014 #5.319 goe bezig Nick, ik heb de foto's op FB gezien, ziet er echt goed uit!! :thumb
C Corsa_B_66 Post best veel 20 jul 2014 #5.320 @Seth, ja had het gemerkt haha... Maar mooi dat ie af is, de velgen staan er super onder :thumb