Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na twee jaar toch maar weer terug bij opel. Ik had een opel signum 3.2. Alleen heb ik daar veel problemen mee gehad met name de automaat/computer. De motor gaf steeds een motor storing waardoor de bak in de een noodloop kwam. Dat was de de vijfde versnelling. Hij schakelde niet terug naar de een. De opel dealer heeft uit eindelijk niets kunnen vinden en stelde voor als laatste red middel een nieuwe computer. Dit heb ik toen niet gedaan maar ik heb de auto verkocht. Na twee jaar een dodge caliber te hebben gereden ben ik uiteindelijk deze week toch weer bij een signum gekomen. Ditmaal een 2.2 met een schakelbak.
Hier een aantal foto's van de oude signum en van de nieuwe signum
Oude signum
De dodge caliber
Nieuwe signum
Verder heb ik op het moment geen aanpassingen in de planning. Misschien ooit nog een paar mooie velgen. Maar dat zit er sowieso niet in op het moment omdat er een tweede kleine op komst is. Vandaar dat ik weer terug bij een signum ben gekomen. Ik wilde een ruimere auto maar niet te groot zoals een vectra station....