Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Peter. wrote:Wauw, gaaf! Alleen jammer dat het een Hatchback is king:
Vind voor het chique een sedan meer geschikt, ik wilde wat sportiever zonder het gedoe van een 3 deurs Calibra, dus de hatchback was een perfect alternatief, ik vind het niet jammer.... deze heeft gewoon een nette dichte originele hoedenplank, dus het is allemaal netjes daarzo
Om mezelf even te verbeteren.... ik had per ongeluk gezecht dat ik de auto alleen in de winter reed, maar ik bedoel uiteraard zomer.... het was een beetje laat denk ik :sleeping
Vind voor het chique een sedan meer geschikt, ik wilde wat sportiever zonder het gedoe van een 3 deurs Calibra, dus de hatchback was een perfect alternatief, ik vind het niet jammer.... deze heeft gewoon een nette dichte originele hoedenplank, dus het is allemaal netjes daarzo
Haha, dat is ook vrij uniek. Mijn auto lijkt er erg veel op, alleen dat is een Sedan.