K kammers85 Komt weleens kijken 27 mei 2013 #4.905 blijven dik die snowflakes... kleur op de wielen is dik maar ik zie ze toch liever de orginele kleur op jou wagen komen ze veel dikker over zoals je orgineel wiel vind ik ook echt een dik wiel deze heb ik zelf ook gehad vind ik net zo mooi als snowflakes helaas niet in 19 te krijgen !!! succes met je wagen
blijven dik die snowflakes... kleur op de wielen is dik maar ik zie ze toch liever de orginele kleur op jou wagen komen ze veel dikker over zoals je orgineel wiel vind ik ook echt een dik wiel deze heb ik zelf ook gehad vind ik net zo mooi als snowflakes helaas niet in 19 te krijgen !!! succes met je wagen
S Seth Loopt hier de deur plat 27 mei 2013 #4.906 Snowflakes zijn wel in 19" te verkrijgen hoor http://originalcarparts.nl/index.ph..._id=0&option=com_virtuemart&Itemid=41" onclick="window.open(this.href);return false; Grtz Seth
Snowflakes zijn wel in 19" te verkrijgen hoor http://originalcarparts.nl/index.ph..._id=0&option=com_virtuemart&Itemid=41" onclick="window.open(this.href);return false; Grtz Seth
S Seth Loopt hier de deur plat 27 mei 2013 #4.908 Dat is natuurlijk wat de persoon ervoor wil geven Persoonlijk ik ook niet
R remutr Loopt hier de deur plat 27 mei 2013 #4.909 Is meer dan m,n hele vectra waard is. ik rij nu met 15 inch irmschers en vind dat mooi genoeg.
K kimmiej666 Loopt hier de deur plat 2 jun 2013 #4.910 Vrijdag even kleine shoot gedaan nu de voorbumper is kleur gespoten is en de nieuwe velgjes erop zitten , dus hierbij even het resultaat.
Vrijdag even kleine shoot gedaan nu de voorbumper is kleur gespoten is en de nieuwe velgjes erop zitten , dus hierbij even het resultaat.
M Maurice89 Hoort bij de inboedel 3 jun 2013 #4.912 Mijn nieuwe aanwinst Had even moeten wachten maar was niet erg.
C CJX Post best veel 11 jun 2013 #4.913 Omdat hij weer helemaal schoon en gewassen was heb ik op de terugweg van de Brabantmeeting nog even wat plaatjes van de Vec. gemaakt.
Omdat hij weer helemaal schoon en gewassen was heb ik op de terugweg van de Brabantmeeting nog even wat plaatjes van de Vec. gemaakt.
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 11 jun 2013 #4.914 Wat een mooie Vectra's weer hier, netjes hoor. :thumb
D dannzyx Lid 25 jun 2013 #4.917 Hierbij mijn 2.0 Turbo, overgenomen van Forum member 'Klanderman' waar de detailing en foto credits ook heen moeten!
Hierbij mijn 2.0 Turbo, overgenomen van Forum member 'Klanderman' waar de detailing en foto credits ook heen moeten!
U usbstick Loopt hier de deur plat 25 jun 2013 #4.918 hele mooie gts,normaal ben ik er niet zo'n fan van maar dit is wel een hele mooie
R remutr Loopt hier de deur plat 26 jun 2013 #4.919 Dat is een hele mooie GTS. Met Turbo die zie je niet veel.
M mantarobin Post best veel 13 jul 2013 #4.920 Mijn vectra a turbo ook maar eens uit het stof getrokken, ff gewassen en foto's gemaakt om hem op marktplaats te zetten.
Mijn vectra a turbo ook maar eens uit het stof getrokken, ff gewassen en foto's gemaakt om hem op marktplaats te zetten.