S Silver Loopt hier de deur plat 2 mrt 2011 #4.041 @vectra vlammen, Superdikke auto zo, echt heel netjes.
V vectra vlammen Komt weleens kijken 2 mrt 2011 #4.042 he mensen bedankt voor de complimenten,en ik weet niet of het de opel speedlines zijn,vond ze gewoon erg mooi,en staat ook nog mooi onder de vectra gr vectra vlammen
he mensen bedankt voor de complimenten,en ik weet niet of het de opel speedlines zijn,vond ze gewoon erg mooi,en staat ook nog mooi onder de vectra gr vectra vlammen
P Peer010 Komt hier geregeld 2 mrt 2011 #4.043 @vectra vlammen Vette vec zeg mooi zo met die zwarte velgen dikke bak Groeten Peer
V vectra vlammen Komt weleens kijken 3 mrt 2011 #4.044 thanks peer ben er ook erg blij mee gr vectra vlammen
B Basgsi Loopt hier de deur plat 3 mrt 2011 #4.045 Ziet er netjes uit peter, maar wist ik al aangezien ik ze erop gelegd heb het zijn idd originele GM speedlines , alleen dan zwart gecoat:vertag
Ziet er netjes uit peter, maar wist ik al aangezien ik ze erop gelegd heb het zijn idd originele GM speedlines , alleen dan zwart gecoat:vertag
E Edge_CE Lid 4 mrt 2011 #4.046 Heb een Vectra A GLS Diamond gehad, kijken of ik nog foto's paraat heb. Damned wat een geile kar was dat, GSI-stuurtje, - velgen, -ander shit erop.
Heb een Vectra A GLS Diamond gehad, kijken of ik nog foto's paraat heb. Damned wat een geile kar was dat, GSI-stuurtje, - velgen, -ander shit erop.
D djsparky Komt weleens kijken 7 mrt 2011 #4.047 Van 't weekend een shootje gedaan met meerdere vec's
K kammers85 Komt weleens kijken 6 apr 2013 #4.048 ga over 5 min een foto maken van gehele wagen yep de wagen is verlaagd door h&r fotos vanavond online
ga over 5 min een foto maken van gehele wagen yep de wagen is verlaagd door h&r fotos vanavond online
R rooiepeet Komt hier geregeld 7 mrt 2011 #4.049 hey die omgeving ken ik, ziet er leuk uit:thumbup ik mis er alleen eentje
D djsparky Komt weleens kijken 9 mrt 2011 #4.050 [rquote=1885866&tid=392&author=rooiepeet]hey die omgeving ken ik, ziet er leuk uit:thumbup ik mis er alleen eentje[/rquote] Die van jou, of die van Glenn? 'k laat het wel weten als we weer gaan schieten, kun je misschien ook gezellig mee
[rquote=1885866&tid=392&author=rooiepeet]hey die omgeving ken ik, ziet er leuk uit:thumbup ik mis er alleen eentje[/rquote] Die van jou, of die van Glenn? 'k laat het wel weten als we weer gaan schieten, kun je misschien ook gezellig mee
L Lady Corsa Komt weleens kijken 11 mrt 2011 #4.051 Dit was onze oude Vectra uit 1989 met 350.000 kilometer op de teller.. Helaas nu bij de sloop... Hierin heb ik nog rijles gehad van me vader toen ik 16 was....
Dit was onze oude Vectra uit 1989 met 350.000 kilometer op de teller.. Helaas nu bij de sloop... Hierin heb ik nog rijles gehad van me vader toen ik 16 was....
T timdrost91 Lid 12 mrt 2011 #4.053 mijn opel vectra 3.2 v6. wil nog wel het een en ander veranderen zoals een cid scherm inplaats van gid, een open luchtfilter en nog een sub in de achterbak.
mijn opel vectra 3.2 v6. wil nog wel het een en ander veranderen zoals een cid scherm inplaats van gid, een open luchtfilter en nog een sub in de achterbak.
V vectra208v Loopt hier de deur plat 12 mrt 2011 #4.055 @timdrost91 Zal best een mooie vec zijn maar als de foto's iets kleiner kunnen is het ook makkelijker bekijken. Gr.Paul
@timdrost91 Zal best een mooie vec zijn maar als de foto's iets kleiner kunnen is het ook makkelijker bekijken. Gr.Paul
S sw_reijnders Forumbewoner 12 mrt 2011 #4.058 [rquote=1889359&tid=392&author=Edwin1104]Mooie auto. Tip: Volgende x kleinere foto's plaatsen.[/rquote] graag, zo kan ik idd niet eens een achterlicht zien op mijn laptopje :sleeping 800 of 1024 pixels is MEER DAN ZAT voor op een forum. desalniettemin is het zeker een mooie wagen hoor
[rquote=1889359&tid=392&author=Edwin1104]Mooie auto. Tip: Volgende x kleinere foto's plaatsen.[/rquote] graag, zo kan ik idd niet eens een achterlicht zien op mijn laptopje :sleeping 800 of 1024 pixels is MEER DAN ZAT voor op een forum. desalniettemin is het zeker een mooie wagen hoor
J jaimey Post best veel 13 mrt 2011 #4.060 Ben ik nou gek of zie ik allemaal rare dingen op je grill zitten? verder heeeeeeeele mooie wagen