Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hmm klopt , ja ik heb nu momenteel Bluevisionlampen dan hou ik die ook denk ik.[rquote=1836112&tid=392&author=vectraW][rquote=1835753&tid=392&author=Kasmer27]Nee ik ga er verder niet veel aan doen, alleen xenon nog.
Bedankt voor de reacties.[/rquote]
als ik jou was had ik in die koplampen geen xenon in gedaan want dan brand de lens weg [/rquote]
[rquote=1836324&tid=392&author=Peer010]ja zitten voor 205 50 16 op en achter heb ik gisteren 2 bandjes met 5 a 6 mm gekocht maar dat is 205 55 16
rij ze voor op en vd zomerlente ff 2 banden scoren vind 205 55 16 mooier staan
thanx voor jullie reacties :wors
opel4life[/rquote]
uuh 2 verschillende bandenmaten gaat je ABS niet leuk vinden :sleeping
[rquote=1836324&tid=392&author=Peer010]ja zitten voor 205 50 16 op en achter heb ik gisteren 2 bandjes met 5 a 6 mm gekocht maar dat is 205 55 16
rij ze voor op en vd zomerlente ff 2 banden scoren vind 205 55 16 mooier staan
thanx voor jullie reacties :wors
opel4life[/rquote]
uuh 2 verschillende bandenmaten gaat je ABS niet leuk vinden :sleeping
Bedankt dit is inderdaad de laagste motorinhoud: X16SZR en geen enkele optie op.
ja ik woon in België en daar worden de platen niet met de auto meeverkocht.
Deze wagen zou eigenlijk als knutselwagentje dienen. Nadat ik van een lange vermoeiende dag voor mijn baas terug thuiskom, dat ik kan doen wat ik graag doe. Nu heb ik ook geen tijdsnood: als het vandaag niet af is, is het voor de volgende dag .
Ben wel redelijk wat van plan met de wagen hoor maar dit kost uiteraard klauwen vol met geld en ik ga het wel stilletjesaan doen zodat niet direct al mijn geld op is.
Weet iemand trouwens of ik mijn dashboard gewoon kan vervangen door een dashboard met toerenteller of moet ik daar nog iets extra voor doen? En weet iemand de lengte van de ruitenwissers?