Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
daar zit een v-maxx schroefset onder. Voor ligt hij bijna max maar als ik dieper ga liggen sla ik op de stoppe. achter is hij niet op het diepste omdat mijn band op mijn kas schuurt.
daar zit een v-maxx schroefset onder. Voor ligt hij bijna max maar als ik dieper ga liggen sla ik op de stoppe. achter is hij niet op het diepste omdat mijn band op mijn kas schuurt.
Mooie auto maaruhh "sla ik op de stoppe"zijn dat de drempels?
@X-Qlusive0ne: jou bak mag er ook wel wezen! De voorzijde is weer nieuw voor mij. Ik bedoel die vormgeving van de verlaagde gedeelte dan:thumbup. KLASSE!!:thumbup
@X-Qlusive0ne: jou bak mag er ook wel wezen! De voorzijde is weer nieuw voor mij. Ik bedoel die vormgeving van de verlaagde gedeelte dan:thumbup. KLASSE!!:thumbup
Dankjewel ik probeer ook zo gauw mogelijk ook die motorkap door te trekken om die voorkant echt goed tot z'n recht te laten komen..
@
Tiim ideen zijn er genoeg maar het leukste blijft toch wat je zelf wilt...
Dankje,, ziet er ook weer stuk beter uit als in het begin,, na 7 uur poetsen is het resultaat er toch wel,, weer de lak een heel stuk beter gekregen,, ik hou jullie op de hoogte
Dankje,, ja plannen genoeg,, daar ben je ook maar 1 x jong voor,, en deze auto word onderhand toch meetingwagen,, komt waarschijnlijk nog een vectra b bij want wil toch nog een luxe wagen en dan sprintwagen,,