Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo die zwarte station is inderdaad erg mooi zeg V-line
Je hebt net weer een andere voorkant dan de vec c station van mijn vader [foto pagina 70] Bij hem zijn de onderkanten van de voor en achter bumper en side skirts [schrijf je dat zo??] mee gespoten. Ook erg mooi vind ik als je lak niet zwart of donker grijs is.
Die strakke achterkant zonder logo e.d. vind ik ook erg mooi
Ja wist het al,wel lekker in de buurt he,maar ja,pas voor me eigen begonnen dus vivaro aangeschaft etc etc.dus nu maar ff lekker verdienen,misschien over een paar jaartjes:wub:angel
Hallo wij hebben hebben thuis een aardig omgebouwde vectra staan die wordt gesloopt voor de cross bel of mail even naar mij als je wat nodig hebt prijs komen we wel uit hier een link van de advertentie op marktplaats http://link.marktplaats.nl/148375958
Wil trouwens wel een foto erbij zetten maar hoe krijg ik dat op het forum?
ja t blijft opel minded he ,moest wat groter ivm de kids anders had ik m nog gehad de vectra had 206.000 (niet te zuinige):angel km's onder zich door gehad:wors