Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hele strakke vectra geen pikkeltje roest Je zou bijna zeggen zeldzaam.
Heb al heldere achterlichten kan ze zaterdag ophalen.
Ik wil in de zomer andere voor en achterbumpers erop zetten,zijskirts,ramen tinten,sportuitlaat,16 of 17 inch velgen erop alleen weet ik niet of 17 inch wel gaat passen.
binnenkant wordt ook geheel in style maar eerst de buitenkant en sparen lol
130.000 km gedraaid en loopt als een zonnetje:angel
Ja, mooie bumper. Zeker. de achterlampen vindt ik ook netjes. Mooi hoor. Toch maar van je standaard lampen afgestapt.
Jammer van dat alu barbeque gaas (smaak) en die trekhaak (noodzaak ?) Als je'm niet nodig hebt, echt haal 'm eraf ofzo. Heb ik ook gedaan, het maakt het gehaal zoveel strakker.. :thumbup
Ik vind heldere lampies wel mooi eigenlijk ligt aan welke kleur je auto gaat maken word is geel dan staat witte lichten niet maar bij zwart :thumbup vind ik.
Heb hele mooie dotz 17inch velgen zien staan in de winkel pfft chrome rand met matzwarte binnen kant :wub:wub:wub
(iets te groot formaat om volledig te laten zien )
De middendemper was al ruim een half jaar van Remus, de rest nu ook. Mooie glimdoos, en hij is toch een stuk groter dan wat er onderweg kwam. Maar ik ben er blij mee. Niet te lomp, maar ook zeker niet meer standaard (in geluid).